Zapisy do 6 października

Sprzedaję wykrojniki

sobota, 9 września 2017

Mam tego stanowczo za dużo...

Czyli po raz kolejny usiadłam i zrobiłam u siebie porządki.
Nie jest to mój ani pierwszy raz, ani zapewne też ostatni.
Na początku było tak, że wszystko chciałam mieć, wszystko mi się podobało.
I co z tego, skoro połowy rzeczy później i tak nie użyłam?
Tak było też z wykrojnikami, kupowałam na początek ile się dało,
a potem one sobie tak leżały i leżały i leżały....
Nie które użyłam może raz, nie które są całkiem nowe.
Dlatego też postanowiłam je tu Wam pokazać, zanim wystawię na allegro.
Może ktoś z Was chciałby je ode mnie odkupić?

Nie mam do nich oryginalnych opakowań,
bo przechowuję je w ten sposób

Jeżeli chodzi o koszt wysyłki, to 5,20 listem poleconym.
A do sprzedaży są następujące wykrojniki:

LIŚCIE


Liście 01 - 15zł

Liście 03 - 15zł

Liście 04 - 15zł

Liście 07 - 25zł


GWIAZDKOWE

Strój mikołaja - 15zł

Kwiaty - 20zł

Ostrokrzew - 15zł

Choinki + domki - 35zł

NAPISY

Wesołych świąt - 15zł

Wesołego Alleluja 01 - 15zł


RAMKI

Prostokąt z sową - 30zł

Koło - 20zł

Kwadraty cały komplet - 20zł


BORDERY

Border 01 - 20zł

Border 03 - 35zł

POZOSTAŁE

Komplet kawowy - 15z


Łódka i latarnia morska komplet - 25zł


Gdyby ktoś był chętny to proszę pisać w komentarzu.


******************************


19 komentarzy:

  1. Córeńko! Wszystkie Piękne, Udanej sprzedaży - Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super promocja. Niestety nie mam maszynki. Udanej sprzedaży życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu chętnie wezmę:
    1. kwadrat + narożnik - 45,00
    2. prostokąt - 30,00
    3. border 02 - 30,00
    4. narożnik - 15,00
    Czekam na nr konta do przelewu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ja niestety też nie mam maszynki, więc życzę udanej sprzedaży :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, ja proszę napis Moc Życzeń za 15 zł.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wykrojniki aż żal ze nie mam maszynki. Chętni juz są więc i reszta pójdzie czego życzę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio to chyba mi na mózg padło ... liści nr 6 jeszcze nie posiadam, więc poproszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, to i ja się skuszę. Poproszę
    folder ramka,
    do przewlekania,
    border 04,
    Wesołego Alleluja 02
    Choinka
    Bombki
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźny zbiór. Życzę owocnej sprzedaży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez maszynkowa jestem, więc życzę owocnej sprzedażny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Owocnej sprzedaży Lidziu. Też zaszalałam z wykrojnikami, mam bardzo pokaźny zbiór, ale jeszcze wszystkie mi się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, a ja tez jeszcze bez maszynki :( Cóż, na razie oszczędzam, może kiedyś sobie kupię? A wykrojników masz naprawdę sporo, bardzo ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, mam podobnie. Dlatego choć podobają mi się Twoje wykrojniki, udam że ich nie widzę ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i właśnie dlatego nie kupuję niczego na zapas, bo potem leży i leży i leży... Ale gdybym miała maszynkę, pewnie na jakieś ramki, narożniki albo bordery bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego zgromadziłaś, Lidziu.
    Ja na razie bez BS...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu nawet nie wiem jak tego użyć:) Każdy robi coś co lubi i ma do tego zacięcie. Ja jakos do kartek nie mam przekonania. Ot robię co mi wyobraźnia podpowie.
    Wole robic na przykład wianki:)
    udanej sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam tego ustrojstwa wiec powodzonka zycze Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super wykrojnik, aż szkoda, że ja maszynki nie posiadam. Na pewno z tych wykrojników wychodzą cudne scrapki:) Powodzenia w sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu ja chętnie przygarnę wykrojniki listkowe:
    Liście 02 -15 zł i liście 05 - 13 zł wyślij ma na maila numer konta, na który przesłać pieniążki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)