Zapisy do 6 października

Sprzedaję wykrojniki

środa, 23 września 2015

Jesienne porządki

Kochane moje, nadeszła jesień i tak sobie pomyślałam,
że czas najwyższy z tej okazji zrobić porządki w swoich rzeczach.
Mam dziurkacze, i inne rzeczy., które u mnie leżą nieużywane.
Może którejś z Was by się przydały?

Od jakiegoś czasu widzę na blogach różnego typu wyprzedaże.
Pomyślałam, świetny pomysł, może i ja taką u siebie zrobię....
Stąd właśnie ten dzisiejszy post.

Poniżej będą rzeczy, które chętnie sprzedam.
Kto chętny, niech pisze w komentarzu i na maila lidia23(małpa)poczta.onet.pl
Koszt wysyłki będzie zależny od wagi i gabarytów.

Gdybyście mogły zamieścić banerek  tej wyprzedaży
u siebie na blogu choć na kilka dni byłabym wdzięczna.
Dzięki temu może i ktoś inny zajrzy i skorzysta.



Rzeczy związanych z rękodziełem to:

Dziurkacz tulipan - 4zł (nowy)


*********************

A jako, że jestem allegroholiczką to mam też dla Was i inne rzeczy do zaoferowania.
Bardzo często kupuje na allegro ubrania, niestety potem okazuje się, że część nie pasuje.
Zanim wystawię je na allegro, pomyślałam, że może Wam się spodobają?
Wszystkie ubrania są nowe!

Rozmiarówka jest nieco zaniżona, więc kierujcie się wymiarami
podanymi przy danej rzeczy.


Bluzka nr 2- 7zł



Bluzka nr5 - 5zł
Bluzka nr6 - 7zł
Bluzka nr7 - 10zł

Bluzka nr8 - 7zł

Bluzka nr9 - 5zł

Bluzka nr10 - 5zł


Bluzka nr11 - 5zł

Bluzka nr12 - 7zł

Bluzka nr14 - 15zł

Bluzka nr 15 - 7zł

Sukienka nr1 - 15zł
Dostępne 3 sztuki, delikatnie różniące się w kolorach


Sukienka nr3 - 3zł

Sukienka nr4 - 15zł
Dostępne 2 sztuki

Spódnica nr1 - 5zł


Spodnie nr1 - 7zł

Spodnie nr2 - 7zł

Golf męski - 5zł

T-shirt męski - 5zł


Spodnie dresowe męskie - 5zł

Spodnie męskie - 10zł
Uwaga - kolor granatowy



*************************


A teraz jeszcze pozostałe rzeczy 

Torba do nooteboka, nowa - 20zł
Mieści rozmiar 10cali
Wymiary zewnętrzne to ok 35cm * 28cm
Wymiary wewnętrzne to ok 30cm * 22cm

Dr House sezon 1-6 - 150zł
Płytki są nowe, niestety nie mają oryginalnych opakowań.
Ale każda jedna będzie zapakowana w papierową kopertę.
Sprzedaje tylko jako cały komplet, nie sprzedaję sezonów pojedynczo.

Harlequin Gorący Romans
Pojedynczy tytuł - 2zł Duo - 4zł
Przy zakupie 10 książek jedenastą (pojedynczy tytuł) można sobie wybrać gratis
Mam też Harlequin Romans (białą seria)
gdyby ktoś był zainteresowany, to prosze o kontakt

17 komentarzy:

  1. Lidziu pudełko na nici bym chciała ale czy można negocjować cenę na 25zł?? i komplet wieszaków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Lidziu otworzyłaś fantastyczny bazarek:) Życzę, abyś wyzbyła się wszystkich Tobie niepotrzebnych rzeczy a ktoś znalazł swoja brakującą "połówkę"....

    OdpowiedzUsuń
  3. No niezła kolekcja Lidziu :-) Powodzenia Ja chwilowo mam juz tak zawalone wszystkie pólki i pudła, że nic więcej się w nich ie zmieści choć kusisz strasznie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jakby mi się przydały jesienne porządki... Tylko niestety mi się wszystko przydaje...
    Powodzenia w wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam zastanawiać się jaki rozmiar nosisz ,bo rozpiętość od 32 do 50 to istna przepaść ;-))) Ja z tych co niestety muszą przymierzyć zanim kupią ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow... aż się sama zastanowię nad takimi porządkami :)
    Ostatnio robiłam w ubraniach przesiew i niby 2 wory powędrowały do potrzebujących, ale za dużo miejsca w szafie się nie zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu szalejesz ,ale masz rację porządki są potrzebne.Sama od kilku dni ciągle coś porządkuję i dochodzę do wniosku,że wszystko mi się przyda ,więć nie mam nic na zbyciu.
    Jedno mnie ciekawi,jaki Ty masz rozmiar ,tych niskich tak dużo,u mnie poniżej 40 nic na dupsko nie wlezie .
    Powodzenia w sprzedaży ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wielka ta wyprzedaż :) Piękne rzeczy pokazujesz, ale (na szczęście) nie moje rozmiary - haha :) Bo nie wiadomo, czy bym się nie dała namówić :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takich porządków! U mnie też by się takie przydały, ale nie mam czasu zajrzeć do swoich kreatywnych pudełek:) Banerek wieszam. Buziak.
    p.s. Zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na pozbycie się rzeczy zbędnych. Lidziu banerek informujący o Twojej wyprzedaży już powiesiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna rzecz, taka wyprzedaż. Banerek wieszam u siebie na blogu. Dziękuję za udział w moim Candy, życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. banerek już powiesiłam, muszę się jeszcze dobrze zastanowić, ale może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, podoba mi się ten dziurkacz z literkami, szczerze nawet nie wiedziałam że taki jest, chyba się przydaje ... zastanawiam się nad nim.... no i zawieszę u siebie banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, mój post z taką wysprzedażą, zająłby pewnie kilka ( naście ) stron, tylko ż emi to SIE wszystko przyda... chyba :)
    Jestem czymś zainteresowana, napiszę w mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się skuszę na buty nr 3 (intrygujące) i bluzkę nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia nie zły bazarek otworzyłaś :-) Powodzenia w sprzedaży Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)