Zapisy do 6 października

Sprzedaję wykrojniki

niedziela, 10 kwietnia 2016

Część oddam część sprzedam :)

O rany, dziwnie jest tak przez tydzień nic nie robić, w sensie robótkować.
Dla mnie to stanowczo za dużo, już mnie nosi :) Ale koniec tego!
Od jutra znów wracam do mojego kochanego rękodzieła.

Ale za to zrobiłam w tym czasie prawie wszytko co chciałam.
Przy okazji też wzięłam się za porządne porządki i stąd właśnie ten post.
Kiedy przejrzałam swoje przydasie stwierdziłam, że nie których jest za dużo.
Nie których nie potrzebuje, nie których nie użyje, więc po co mają leżeć?

Poniżej rzeczy, które oddam w dobre ręce, jedynie za zwrot kosztów wysyłki.
A są to:

Serwetki, jest ich jakieś 70 sztuk różnych serwetek.
Mam takie 3 komplety, więc oddam trzem pierwszym chętnym osobom.
Do tego dołożę do każdego zestawu kilka drewnianych obrączek,
może je sobie jakoś wykorzystacie i po swojemu ozdobicie :)
Cena za wysyłkę13zł

ROZDANE


I kolejnej chętnej osobie oddam pieczątki
 w skład których wchodzi komplet ze sówkami,
które były kiedyś do kupienia w biedronce. Użyłam tylko raz.
A do tego kilka innych dodatkowych stempli.
Oraz przyrząd do robienia dziurek różnej wielkości.
Oraz szczypce zaciskowe, czyli to co na zdjęciu.
Cena za wysyłkę 13zł

ROZDANE



*****************************

Do tego stwierdziłam, że mam kilka stempli i wykrojników,
które okazało się być nietrafionym zakupem czy prezentem.
Może ktoś z Was zechce je kupić to zapraszam.
(Niestety brak oryginalnych opakowań)

 STEMPLE

Przydatne do tworzenia przepiśników
Cena na stemple 6zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł


Ozdobny alfabet wraz z wykrojnikami
Rozmiar wykrojników to 1,5cm
Cena za stemple 30zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł 

WYKROJNIKI

Większy kwiatek 2,5cm
Mniejszy kwiatek 1,5cm * 1cm
Cena za oba wykrojniki 5zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł 

 Długość wykrojnika to 16cm
Wysokość półkola to 3cm
Cena za Wykrojnik 14zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł 


SPRZEDANE

Wysokość wykrojników to 2cm a serce 2,5cm
Cena za wykrojnik 15zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł 

SPRZEDANE

Rozmiary kółek to od 2,5cm do 8,5cm
Rozmiar kwiatków to 1,5cm * 1,5cm
Cena za wykrojniki 32zł
Cena za wysyłkę listem poleconym 4,20zł 
Zdjęcie znalezione w internecie

Przy zakupie kilku rzeczy koszt będzie zależny od łącznej wagi.

10 komentarzy:

  1. ja też chętnie bym się podzieliłam moimi serwetkami więc jeśli by ktoś chciał to bardzo chętnie wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przygarnę sówki :) Wykrojniki też mi się podobają, ale same nie chcą się wycinać, a machiny się jeszcze nie dorobiłam, więc może innym razem - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy te szczypce są w zestawie z sówkami? bo ja bym wzięła te do zaciskania - mam te do dziurek a do zaciskania mi brakuje :)

      Usuń
  3. ja chętnie serwetki, i powiedz proszę jaki jest rozmar kwiatuszków w wykrojniku kwiatuszkowym i wielkość literek w alfabecie:)Oczywiście wstępnie je rezerwuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnę serwetki,a jeśli byłaby możliwość to i stempelki też. Prowadzę zajęcia ,wiec na pewno beda dobrze wykorzystane. Będę czekała na odpowiedź. Nie prowadzę bloga i nie ma konta na fb więc podaję maila. Pozdrawiam
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już są rezerwacje, bo bym się na serwetki skusiła, choć jeszcze nie wykorzystałam tych z candy sprzed dwóch lat.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja bym przygarnęła sówki, ale widzę że Ania była szybsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)