poniedziałek, 3 lipca 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Lilie

Rozpoczynamy drugie półrocze naszej wymianki


Dziękuję Wam dziewczyny za te pół roku wspólnej zabawy.
Mam nadzieję, że nie odpuścicie i dalej będziemy się wymieniać.
Za chwilę banerek i zapisy na ten miesiąc, ale póki co jeszcze
karteczki z poprzedniej wymianki, na których gościły stokrotki

Świat według Basi do Reni

Renia do Etoile

Etoile do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Madzi B

Madzia B do Anny T

Anna T do Annette

Annette do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Natalii F
Natalia F do Agulek

Agulek do Czarnej damy

Czarna dama do Adrianny Przybyłowskiej

Adrianna Przybyłowska do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Krysi

Krysia do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Micia Marzena Przybyła 

Micia Marzena Przybyła do Małgosi X

Małgosia X do Al lienor

Al lienor do Ewy Gil

Ewa Gil do Świat według Basi

Śliczności, prawda? :)

A ja już się ciesze na kolejny miesiąc, bo na naszych kartkach będą królowały Lilie.
Kocham wszystkie kwiaty, ale te są najbliższe memu sercu :)
A kwiatek ten wymyśliła dla nas  Basia ze Świata według Basi


 Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 lipca.
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

28 komentarzy:

  1. Córeńko! Prześliczne są wszystkie karteczki, Zgłaszam się na lilie bo to również i moje Ulubione kwiaty , Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki wyszły w czerwcu wszystkim Dziewczynom:) Jeden kwiatek, a tyle rożnych kartek, super:)
    Ja swojej jeszcze nie dostałam.
    Na lilie oczywiście także się zapisuję:)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki stworzyłyście!
    Miło podziwiać je w jednym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstały piękne karteczki:) lilie zapowiadają się równie pięknie i również się zapisuję:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Jestem zauroczona stokrotkami Adrianny Przybyłowskiej, są zjawiskowe!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle dziewczyny stanęły na wysokości zadania :) Piękne karteczki powstały. Moja jeszcze do mnie nie dotarła.
    Na kolejny miesiąc oczywiście się zapisuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki i jakie pomysłowe:)
    Ja bawię się dalej z Wami:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki :) Ale dziewczyny mają pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki powstały! Oczywiście bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zapisuję :-)

    Kartki ze stokrotkami przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się bawicie dziewczynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te stokrotkowe karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze trudne jak dla mnie, ale zapisuję się. Zawsze to jakies wyzwanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki wysyp cudownosci. Pieknie sie dziewczynki sprawiły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda, same śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstała masa ślicznych stokrotkowych karteczek!
    Oczywiście na lilie się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne cudowne kartki :) Temat lipcowy trudny, ale podejmuję wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Liduś, chyba nie wątpisz, że biorę udział. Lubię lilie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki mały kwiatek,a tyle pięknych kartek dziewczyny stworzyły.
    Oczywiście na lilię też się zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne kartki tworzycie Dziewczynki!!! Kibicuje Wam dalej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze karteczki, wszystkie mi się podobaja i usmiecham się na ich widok. Szczególnie szeroko usmiechnęłam się przy krówce Agatki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki prześliczne
    Ja również zglaszam się do wymianki liliowej
    POZDTAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne są te stokrotkowe karteczki, aż miło popatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)