czwartek, 15 sierpnia 2013

Kartki, pocztówki, widokówki...

Dzisiaj post taki całkiem z innej beczki.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju kartki, pocztówki, widokówki, itd...
Zbieram je i przechowuje w specjalnych do tego celu albumach. Uważam, że to jest świetna pamiątka.
Często je potem przeglądam ,dzięki czemu wracają cudne wspomnienia.


Od dłuższego czasu podziwiam Wasze kartki, jakie tworzycie,
a tworzycie je na prawdę przepiękne...
Marzy mi się, żeby mieć takie cuda w domu i móc się nimi zachwycać

Stąd też pomysł na ten post.
Chcę zaproponować osobom chętnym wymiankę kartkową.
Polegała by ona na tym, że Ty wysyłasz kartkę mi, a ja w zamian Tobie.
I nie muszą to być koniecznie kartki ręcznie robione.
Jak pisałam wyżej lubię otrzymywać wszelkiego rodzaju kartki, widokówki, czy pocztówki...
Ręcznie robione, malowane, wyszywane, kupne czy nawet w formie zdjęcia, itd...

Jeżeli ktoś byłby chętny na taką wymiankę, to proszę o kontakt
Wymianka będzie aktualna przez cały czas, więc zapraszam.
Jedyna moja prośba co do kartek jest taka, żeby były w środku wypisane.
Niech to będzie jakiś wierszyk, sentencja, myśl, życzenia czy po prostu pozdrowienia...
Cokolwiek co sprawi, że jak kiedyś otworzę tą kartkę i przeczytam, to pomyślę o Tobie :)

Znajdzie się ktoś chętny?...


Poniżej zamieszczam banerek, jeżeli ktoś byłby chętny wkleić go u siebie na blogu, to będę wdzięczna :)


18 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przygotuję dla Ciebie kartkę, tylko muszę zebrać siły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł, chętnie się wymienię i może nawet założę sobie taki album z pamiątkami z sieci. Trochę tego mi się już nazbierało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    ja nie mam albumów, ale pudła po brzegi wypełnione tradycyjnymi listami, kartkami itp :)
    chętnie napiszę do Ciebie
    bannerek wstawiony w bocznym pasku :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uwielbiam kartki więc jestem chętna na wysyłkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością do Was dołączę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja poślę dla Ciebie karteczkę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo chętnie przyłączę się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę Ci wysłać kartkę, ale ponieważ nie robię, byłaby to zwyczajna widokówka... co najwyżej mogę specjalnie dla Ciebie napisać wierszyk na tej widokówce. Jeśli chcesz podaj temat wierszyka i adres na mój mail. Zwrotu nie potrzebuję, chyba że bardzo chcesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi będzie miło wysłać do Ciebie karteczkę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Równiez chętnie wyślę do Ciebie kartkę, jednak potrzebuje troche czasu, by pozbierać sie po urlopie i nadrobic obecne zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam zbierać kartki i widokówki, mam ich już dwa pudła i z chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja chętnie dołączę do zabawy:) pozdrawiam z mokrego i zimnego podlasia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gromadzę pocztówki mam już ich troszkę i bardzo podoba mi się ich zbieranie.
    Korzystam ze strony postcrossing.com i mam karteczki z różnych części świata ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wyślę ci kartkę z pozdrowieniami z miejscowości w której mieszkam, bo sama niestety kartek robić nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  15. ach zapomniałam, podaj adres na maila (widoczny w opisie mojego profilu) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wyślę pocztówkę - mamy takie lokalne bardzo charaktrystyczne, podaj proszę adres, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli wymiana "działa" przez cały czas, to z przyjemnością wyślę Tobie jedną z tych, których większość i tak wędruje do szuflady :) czekam na odpowiedź (jadwigakluczynska@o2.pl), dodając Twojego bloga na pasek boczny do obserwowanych
    Pozdrawiam cieplutko życząc jednocześnie Szczęśliwego Nowego Roku!
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)