czwartek, 28 listopada 2013

Komu podać dalej?

Dostałam prezent od Chabrowej panienki w ramach zabawy podaj dalej.
Bardzo Ci za te wszystkie cukieraski dziękuję, przydadzą się i to bardzo :)


Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taka zabawę u siebie na blogu
I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób,
Które zechcą również wziąć udział w tej zabawie :)

Więc dziś ja ogłaszam "Podaj dalej" u siebie.
Jeżeli ktoś jest chętny na mały prezencik ode mnie 
To proszę o komentarz pod tym postem i wysłanie adresu na maila
Prezenty wyślę dopiero w przyszłym roku :)

A oto prezenty jakie przygotowałam dla dziewczyn



2 komentarze:

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)