sobota, 21 grudnia 2013

WINA - Wyzwanie foto

Wina - to temat dwudziestego wyzwania fotograficznwgo


Słowo, które ma dwa znaczenia. Ja o winie mojej czy czyjejś nie będę pisać.
Ja wolę ten drugi temat, dla większości osób bardziej przyjemny :)
Ja alkoholu nie piję żadnego, win również nie,
ale w domu zawsze mam stać jakieś wina w razie przyjścia gości.

A oto moje zdjęcie


Zdjęcie, które u mnie na blogu można już było zobaczyć.
Ale tak mi się te ubranka na wina podobają, 
że nie mogłam sobie odmówić wstawienia ich jeszcze raz :)

5 komentarzy:

  1. Na te święta co nadchodzą,życzę ciepła i miłości.Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech uśmiech w Twym sercu zawsze gości.
    Wesołych Świąt dla całej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra gospodyni jesteś
    I ja składam życzenia Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci Lidziu wspaniałych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście:) wyglądają bardzo dostojnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)