poniedziałek, 7 marca 2016

Dama Amarylis

Kto zagląda do naszej kochanej Zajawki to już może się domyślać,
o jaką damę może chodzić. A kto nie wie, niech zajrzy tutaj :)
Prześliczna karteczka, w cudnych fioletach i wiecie co? Jest moja!

Dama ta postanowiła wybrać się w długą podróż do mnie.
Przemierzyła Polskę z południa na północ by się u mnie zadomowić na stałe.
Mam nadzieję, że będzie Jej tu z nami dobrze :)


Oczywiście, pełna kultura, dama ta nie przyjechała z pustymi rękoma.
Przywiozła ze sobą słodkości, żebyśmy mogły sobie usiąść
i pogadać przy herbatce, zajadając się pysznościami.


A także wspaniały prezent, na widok którego oczy aż mi zalśniły.


Teraz mój mąż ma w domu dwie damy, takiemu to dobrze :)
Moniu kochana dziękuję Ci jeszcze raz przeogromnie, że tą damulkę
wpakowałaś w pociąg i przysłałaś do mnie. Jesteś wspaniała!
A Was wszystkich zapraszam na blog Moniki, bo na prawdę warto!


*******************************

A na koniec jeszcze chcę podziękować Maksowi,
za  świetne Wyzwanie Urodzinowe na Jego blogu.
Ja trafiłam tylko na ostatnią czwartą część i to w niej wzięłam udział.
I ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i radości, za swoje prace zajęłam III miejsce


Teraz rusza tam kolejna zabawa z okazji 3 urodzin bloga, kto chętny to śmiało :)

26 komentarzy:

  1. Karteczka urocza a prezenty super :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeńko karteczka jest śliczna ale jeszcze bardziej zauroczyły mnie te prezenty są cudowne miłego dnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Dama ale prezent z jakim przyjechała wymiata !!
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiem,bardzo miłe odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, którą damę Twój M wybierze, he he...
    Sliczna karteczka, delikatna i prezenty bardzo adekwatne do Twoich zainteresowań. Fajnie dostawać prezenty, ale i fajnie je dawać.
    Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje towarzyszki do wspolnych herbatek ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka a prezenciku tylko pozazdrościć pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem co czułaś po otwarciu przesyłki:)ja niedawno miałam też coś takiego:))Bea wysłała mi przydasie do bożonarodzeniowych kartek:)))no to teraz będziesz tylko kartkowała?:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szykowna damulka! I bagaż ma całkiem, całkiem. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent Lidziu - serdecznie gratuluję!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka, a prezenty otrzymałaś boskie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu prezent wymiata,tego to się zapewne nie spodziwałaś ,prawda?No musisz nadal robić karteczki,ale przecież to czysta przyjemność .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała niespodzianka do Ciebie przyjechała. Z tych przydasków wykrojnikowych zmajstrujesz z pewnością piękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu gratuluję zdobycia karteczki i pięknego scrapkowego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka :) Dama jest cudna, a prezentów ze sobą przytaskała całe mnóstwo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty :) Dama jest wspaniała i niezwykle wytworna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty. Lidziu gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miło dostać takie upominki i niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zaszczytnego trzeciego miejsca u Maksa i pięknego prezentu od Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję miejsca na podium! Prezenty bombowe, teraz pij herbatkę i twórz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)