czwartek, 20 kwietnia 2017

Karteczki na zabawy

Dziś miałam chwilę, żeby usiąść i zrobić
pozostałe karteczki na zabawy u dziewczyn.

I ta powstały ostatnie dwie kartki na zabawę

Grafika + mapka

Oraz grafika + wytyczne: media, stempel, guzik


*********************

Do tego powstała karteczka na zabawę u Ulki


*********************

I jeszcze karteczka na zabawę u Inki według tej inspiracji

Tak więc ten miesiąc mam "załatwiony".
Teraz czekam do maja na kolejne wytyczne :)

********************

I jeszcze jedna książka przeczytana w wolnej chwili :)
Diana Palmer - Spragnieni miłości - 288 stron
Zdjęcie znalezione w internecie

29 komentarzy:

  1. Śliczne prace Lidziu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, moje jeszcze w rozsypce... oglądałam teraz bloga Renii i jest tam karteczka od Ciebie - z kotem i kurczakami... Powiedź, skąd masz taką cudna grafikę? Normalnie zakochałam się w niej - no jakby mój kot tam siedział...

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko! Prześliczne są wszystkie karteczki - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przepiękne karteczki. Tym razem najbardziej podoba mi się ta dla Inki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu super kartki powstały, ja jeszcze w lesie w tym miesiącu . Świetna jest ta do Inki bardzo podoba mi się ten tekst w środku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie i pomysłowo. Najbardziej spodobała mi się ta według mapki Uli - jest urocza i radosna.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki zrobiłaś, jedna ładniejsza od drugiej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Lidziu za udział w naszej zabawie karteczkowej w KTM.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki!
    Bardzo podoba mi się karteczka dla Inki - ja jednak zdecydowanie wolę tworzyć na Boże Narodzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Lidziu poczyniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki :) gdybyś do każdej przeczytanej książki miała nową zakładke, chyba nie zmieściłyby się one już w pudle po telewizorze. :) Podziwiam Twoje tempo połykania literatury :) Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedna, to piękniejsza i miałabym duży problem, gdybym musiała wybrać jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Liduś, wszystkie karteczki są śliczne, zresztą ja uwielbiam Twoje kartki i już. Nigdy mi ich za dużo.
    Buziaczki serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki ,zwłaszcza ta inspirowana wianuszkiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki wspaniałe Lidziu "wyprodukowałaś" na kwietniowe wyzwania :)
    Cieplutkie pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu karteczki piekne i zazdroszczę ze tematy zabaw masz juz zamknięte, ja daleko w polu!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już pozałatwiałaś wszystkie wyzwania !?! Super :).

    Kartki zrobiłaś śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu Kochana :)
    Ty jesteś normalnie Kobitka Fabryka !!!
    Wrzucasz swoje prace na taśmociąg i tak prawie codziennie możemy je podziwiać :) Niestety ...niecodziennie tu bywam i nie jestem na bieżąco :(
    Zatem podziwiam z opóźnieniem,ale zawsze :)
    Ładniutkie Lidziu karteczki przygotowałaś na wyzwania :)
    Buzialki poświąteczne posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że znalazłaś chwilkę ;) bo pewnie to była dłuższa chwilka - tak poukładać wzory, wianek zapleść :) no wszystko się udało! napis jest inawet 3 elementy na wianku! ślicznie Lidko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidko, jak Ty na to wszystko znajdujesz czas, no podziwiam nieustannie:) Piękne karteczki zrobiłaś na wszystkie wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe i bardzo różnorodne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki, prezentują się pięknie!
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No wianek wyszedł mistrzowsko - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)