czwartek, 16 sierpnia 2018

Dookoła świata - Sierpień

 W tym miesiącu w zabawie u Katarzyny wybieramy się do Holandii


Holandia zawsze kojarzy mi się z wiatrakami, tulipanami,
drewniakami i niebieskim kolorem. Udało mi się trochę tego
niebieskiego koloru i wiatraki przemycić w swojej pracy.

A jest to bobinka wyhaftowana na plastikowej kanwie,
od spodu podszyta filcem. Śmiało można coś na nią nawinąć :)


Dziś krótko i na temat, bo mam jeszcze sporo innych haftów
do przygotowania na pozostałe zabawy blogowe. A jeszcze chcę
co się da przygotować na kolejny miesiąc, bo w połowie września
wybieramy się na upragniony urlop. Już zarezerwowaliśmy sobie kampera


Na pewno przejedziemy Polskę wzdłuż i troszkę też wszerz
więc możecie śmiało wyglądać przez okna to Wam pomacham :)

27 komentarzy:

  1. Bobinka cudna, aż żal coś na nią nawijać. Już dzisiaj życzę udanych wojaży.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik, też bym chyba nic na nią nie nawijała - haha :) A machać będę codziennie, może akurat ... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik w holenderskim klimacie :-) To sobie pozwiedzacie ciekawe miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bobinka jest prześliczna! Szkoda byłoby na nią cokolwiek nawijać ;) Ależ Wam zazdroszczę takich wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik śliczny i na temat, bobinka świetna - mnie również szkoda byłoby cokolwiek na nią nawijać.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie będę machać do każdego campera, a nóż widelec to będziesz Ty;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bobinka. A mogłabyś powiedzieć skąd rezerwowaliście Kamper, z jakiejś firmy czy od osoby prywatnej. Takie wakacje w kamperze to Marzenie moje i męża. Pozdrawiam i życzę udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze śliczny hafcik :)) O to będziecie mieć urlop pełen wrażeń i zapewne przygód :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna bobinka! Wspaniały pomysł miałaś!
    Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bobinka, do nawijania się nie nadaje bo za piękna żeby nićmi przysłonić:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Córeńko! Przeurocza bobinka, jako zawieszka bardziej by do niej pasowało, szkoda cokolwiek na nią zawijać, Świetnie że i do nas zawitacie. Miłego wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bobinka:)))
    To może i do nas zawitacie????

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super hafcik! A skad wzor?????
    To teraz ja macham z wiatrakowa :D Tu przeciez najwiecej w Europie przyczep kempingowych i kamperow :D A wiatrak w kazdym miescie i miasteczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super Lidziu ze podróżujecie kamperem, swego czasu mój mąż był tymi pojazdami zafascynowany wiec w razie pytan bede pisac :) a bobinka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podróżowanie kamperem, jechanie gdzie oczy poniosą, ech... trochę Wam zazdroszczę:)
    Wspaniała bobinka! Masz pomysły Lidziu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, śliczna bobinka. Czekam, żeby zobaczyć ten kamper i pod moim oknem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatem przygotowuję się do machania w Fordonie. Ale mogę też z każdego miejsca Bydgoszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Holandia to piękny kraj,miałam okazję podziwiać :)
    Piękny hafcik na super bobince :)
    A oto ten słynny kamper ;) Piękny Lidziu ;)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, szykują się Wam świetne wakacje :-) W Holandii spędziłam część ubiegłorocznego urlopu, a chodaki (niebieskie) 10 lat temu przywiózł mi brat - marzyłam o nich na długo przed tym, zanim mój brat wpadł na pomysł, żeby tam wyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się przedmówczyniami - bobinka zbyt śliczna, by cokolwiek na nią nawijać.
    Dobrych wakacji - niech drogi będą szerokie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny hafcik, a ktore rejony kraju będziecie zwiedzać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)