sobota, 13 kwietnia 2019

Dziś będą róże

Święta coraz bliżej, a co za tym idzie coraz mniej czasu
na przygotowania. Więc dziś tak szybko bez zbędnego
gadania pokażę pracę jaką zrobiłam na zabawę u Splocika


Na pierwszy ogień poszło drugie przysłowie, czyli:
I na starym krzaku róże kwitną.

Haftowanie krzaków sobie darowałam, za to są piękne róże w koszu.
Haft ten dostali moi Rodzice w prezencie i wisi teraz u Nich na ścianie
oprawiony w ramkę, aczkolwiek ja póki co mam tylko zdjęcie samego haftu


Drugi dopiero będzie się haftował, więc jeszcze nie pokażę :)
Miłego weekendu Wam życzę i udanych przygotowań do świąt.

22 komentarze:

  1. Ale piękny kosz kwiatów wyhaftowałaś Lideczko :)
    Śliczny i na pewno czasochłonny ...
    Przepraszam za mą małą aktywność w komentowaniu,naprawdę mam czas okrojony do minimum :( Ale oglądam i zawsze podziwiam Kochana MOJA !!!
    Pozdrawiam Cię miło i weekendowo :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik Lidziu. Też się do niego przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róże w koszyczku jeszcze śliczniejsze.Lidziu nie wyobrażam sobie wyhaftowania takiej ilości krzyżyków.A przugotowania do świąt u mnie słabiutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże to bardzo wdzięczny temat do haftowania , ja uwielbiam :D
    Twoje Lidziu są piękne , takie słoneczne w ślicznie skomponowanym bukiecie .
    A co do przysłowia... nie słyszałam takiego, ale jest bardzo motywujące .
    Bardzo mi się podoba , musi ślicznie wyglądać w ramce :}
    Pozdrawiam ciepło :} Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft! Przysłowia nie znałam, człowiek wciąż się uczy.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne róże Lidziu! Mimo tego, że nie jestem zbyt wielką fanką tych kwiatów, to te mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft Lidziu!!! Te róże w koszu prezentują się fantastycznie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny hafcik :) Na pewno wywołuje duży uśmiech na twarzy rodziców :)
    Przy okazji uściski dla mamy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft, Lidziu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft :)
    Zapisałam ten wzór dawno temu z myślą o wyszyciu, ale na myśleniu się skończyło.
    Teraz przypomniałaś mi o nim, ale nie wiem, kiedy i go wyszyję. :)))
    Miło mi, że bierzesz udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu haft śliczny! Piękne żółte róze i jeszcze w koszu wiklinowym :) Marzenie by takie dostać :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłaś Lidziu piękny prezent rodzicom, przepiękny jest ten haft.
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe haftowane róże!!! Podziwiam Twoje haftowanie Lideczko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę piękny jest ten wzór, róże w koszu to zawsze udany prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu cudowne róże i piękny haft.
    Bardzo dziękuję za piękną kartkę wielkanocną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)