czwartek, 13 czerwca 2019

Odeszła na zawsze...


68 komentarzy:

  1. Przylutam Lidko mocno
    Łączę się w bólu :((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu! Bardzo mi przykro!!! Przytulam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, Lidziu najszczersze kondolencje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrazy współczucia... całym sercem jestem z Wami...

    OdpowiedzUsuń
  5. przykro mi....współczuję wam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu tak strasznie mi przykro, łączę się z Tobą w bólu. Współczuję bardzo. Trzymajcie się .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo współczuję Lidziu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu przyjmij szczere kondolencje. Bardzo Ci współczuję i tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. [*]
    Lidziu serdecznie Wam współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie mi przykro.. Bardzo Ci współczuję Lidziu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślami jestem z Tobą... Przykro mi

    OdpowiedzUsuń
  12. Lideczko przyjmij proszę szczere kondolencje .
    Trzymaj się Kochana .

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję i łączę się z Tobą/z Wami w bólu.
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu kochana przyjmij ode mnie kondolencje i wyrazy głębokiego współczucia :((((. Tak mi przykro :((((. Tulę Ciebie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro. Mocno przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci współczuję Lidziu. Twojej mamy będzie mi bardzo brakować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyrazy współczucia Lidziu, przytulam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przytulam. Niedawno bylam w tej samej sytuacji,wiec wiem jak ci ciezko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi przykro. Ściskam Cię, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki los człowieka.... przemijamy zostawiając ból naszym najbliższym. Trzymaj się Lidko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyrazy współczucia Lideczko, Myślami jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lideczko.Przytulamy Was do serca.Bardzo nam przykro,wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyrazy współczucia, bardzo mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, strasznie mi przykro. Całym sercem jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu modlę się o Anioła Pocieszenie dla Ciebie i Całej Twojej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu, tulę Cię mocno. Bardzo mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak się bałam tej wiadomości ... Lidziu, wyrazy współczucia dla Ciebie i bliskich. Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, niech Pan Bóg ukoi Twój ból. Łączę się w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogromnie Ci współczuję Lidziu, szczere kondolencje dla całej rodziny.
    Będzie mi bardzo brakowało Krysi, pozostanie w mojej pamięci za zawsze.
    Serdecznie Cię przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Lideczko, ogromne wyrazy współczucia. Tulę Cię mocno. Trzymajcie się :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi przykro... Moja mama też odeszła za wcześnie:(
    Wszyscy będziemy pamiętać panią Krysię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyrazy współczucia... zawsze jest za wcześnie na pożegnanie bliskich...:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Lidziu - szczere wyrazy współczucia i kondolencje dla Was.
    Byłam i jestem myślami z Tobą.
    Pani Krysia pozostanie w naszej pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lidziu wspieram wciąż modlitwa, wyrazy współczucia Kochana😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  35. Lidziu Skarbie ... jest mi tak przykro :( Wyrazy współczucia Kochanie,dużo siły!!! Ściskam Cię mocno i tulę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lideczko, myślami jestem z Tobą, współczuję z całego serca:((

    OdpowiedzUsuń
  37. Lidziu, tulę Cię i Twoją rodzinę bardzo mocno, serdeczne wyrazy współczucia, będę się modlić za Was i Twoją mamusię

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi przykro Lidziu z powodu Waszej straty

    OdpowiedzUsuń
  39. Lidziu ... współczuję, tulam, myślę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lidziu moje kondolencje, bardzo mi przykro ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyrazy współczucia:(
    Niech Matka Boża ma Waszą rodzinę pod Swoją opieką.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lidziu jest mi bardzo przykro z odejścia Twojej Wspaniałej Mamy pozostanie w mej pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyrazy współczucia i moje Kondolencje dla całej rodziny. Przytulam Lidziu życzę dużo siły w tych trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyrazy współczucia Lidziu! Tulę mocno!

    OdpowiedzUsuń
  45. Lidziu strasznie mi przykro. Ściskam Cię mocno a Krysi dedykuję swoją modlitwę. Niech otacza Was opieką z góry!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kondolencje ! W takim żalu, trudno pocieszać znam to z autopsji !

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana Lidziu...przytulam Was mocno i łączę się z Wami w modlitwie.
    Tak trudno uwierzyć...:(

    OdpowiedzUsuń
  48. Lidziunia, to nie tak miało być ... Musisz być teraz silna dla Taty, dla siebie ... Tak mi przykro i smuto. Przytulam Cię do serca.

    OdpowiedzUsuń
  49. Lidziu, przyjmij ode mnie szczere wyrazy współczucia. Nikogo to nie ominie...

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak mi przykro... Wyrazy współczucia...

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopiero się dowiedziałam:(
    Przytulam Cię mocno Lidziu:):):) Trzymaj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lidziu wyrazy Wspolczucia, Tulam mocno, Mama na zawsze pozostanie w Mojej pamieci...

    OdpowiedzUsuń
  53. Lidio,
    Najszczersze wyrazy współczucia...

    OdpowiedzUsuń
  54. Dopiero teraz przeczytałam... wyrazy współczucia, łączę się z Tobą w bólu

    OdpowiedzUsuń
  55. Lidziu, wyrazy współczucia. Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciężko pozbierać swoje serce i myśli po tak ogromnej stracie. Bardzo Ci współczuję Lidziu, wiem jak Ci ciężko. Przytulam. Ania- Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  57. Lidziu, najszczersze wyrazy współczucia 😢
    Twoja mama zostanie w naszej i Waszej pamięci 😘
    Przytulam mocno 💓
    Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)