czwartek, 8 sierpnia 2019

Tyle dobroci...

Dziś pragnę gorąco podziękować tym wszystkim
dobrym duszyczkom, które tak wspaniale mnie obdarowały.

Gorące podziękowania za imieninowe karteczki należą się





Bogusia wysłała mi również piękną kartę do pamiętnika

Jeszcze gorętsze podziękowania należą się Madzi, która
oprócz ślicznej karteczki wysłała mi jeszcze wspaniały prezent

A już najgorętsze podziękowania należą się Marzence.
Od której dostałam śliczny prezent i...
I cudownego "przyjaciela", który miał sprawić, żeby uśmiech
znów zagościł na mojej twarzy i udało mu się to. Za każdym razem
gdy na niego spojrzę to buzia sama mi się do niego uśmiech, a gdy
nachodzą mnie smutki to go przytulam i wtedy jest mi lżej

Misio jest taki fajniutki, mięciutki, w sam raz do przytulania.
I dosyć duży, jak go ustawić na podłodze to sięga mi ponad kolana.
Teraz mam dwóch futrzanych przyjaciół w domu
Dziewczyny moje kochane, jesteście cudowne!
Wiadomo, że po śmierci najbliższej osoby wszystkie te "pierwsze razy"
są najcięższe. Dla mnie właśnie takim ciężkim był dzień moich imienin.
Uświadomił mi, że już nigdy więcej nie dostanę karteczki od mojej Mamy,
już nigdy nie usłyszę żadnych życzeń od Niej, ostatnimi życzeniami jakie
jeszcze zdążyła mi złożyć, były życzenia na dzień dziecka i to koniec...

Byłam ogromnie smutna i przygnębiona tym dniem, ale dzięki Wam,
Waszej pamięci o mnie, Waszym dobrym sercom i pięknym życzeniom
stał się on o wiele lepszy i nawet zaczęłam się znów uśmiechać.
 Dziękuję Wam za to z całego serca!

23 komentarze:

  1. Lidziu ciesze sie razem z Toba ze tyle dobrych duszyczek jest wokoł Ciebie! Przytulam do serca z modlitwa 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Posyłam uśmiech i mnóstwo dobrych myśli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu najlepszości same, a mama tam na górze na pewno życzy Ci wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, Kiedy obchodzisz imieniny, więc dziś składam Ci najpiękniejsze życzenia, by marzenia przyjmowały realne kształty i uśmiech powrócił na Twoją twarz. :)
    Patrz w niebo, a któregoś dnia zobaczysz kartkę od mamy, skomponowaną z obłoczków.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lideczko, to prawda, te pierwsze razy są najtrudniejsze. Ale jest też poczucie bliskości i obecności osoby, która odeszła, ale ciągle jest przy nas i to jest pociechą.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, początki i pierwsze razy są najgorsze, najbardziej puste, znam to doskonale... Wspaniałe prezenty dostałaś, a ja ściskam mocno i trzymam kciuki, by każdy dzień przynosił Ci coraz więcej słońca do pękniętego serca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu to Ty jesteś prezentem dla Nas wszystkich bo miałaś wspaniałą Mamę i dzięki temu jesteś jak jesteś.
    Nie sądzę by Twoja Mama chciała widzieć smutek na Twej Twarzy w dniu Twoich Imienin i z Nieba też przesłała Ci życzenia. Pomyśl może w tym dniu stało się coś niezwykłego .
    Lidziu jeszcze raz życzę Ci wszystkiego najlepszego 💐💐💐💐💐💐💐 i tulam mocno 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałaś wspaniałe dowody sympatii.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe dowody pamięci Lidziu, to miłe, że blogowe koleżanki pamiętają o Tobie, a misiek przesłodki.:) Pamiętamy też o Twojej Mamusi, która czuwa z nieba. jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gapa oczywiście dołączam do życzeń ! Samego najlepszego, tulam i buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja gapa dołączam się do życzeń:))przytulam do serca:)trzymaj się:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu pięknie Cie dziewczyny obdarowały, ale miś od Marzenki bije wszystko na głowę. Miała świetne pomysł i wielkie serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego, Lidio!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki dostałaś, aż promienieją życzliwością. Dużo pogody ducha i radości Ci życzę, oraz by uśmiech i miłe gesty rozjaśniały Ci cięższe chwile.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och moja kochana Lidzeczko, ja składam Ci życzenia tą drogą. Są to bardzo serdeczne życzenia, spóźnione nieco ale szczere:) Lidziu bądź silna, chociaż Ci bardzo trudno, bądź szczęśliwa i bądź zdrowa. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego Lidziu :)
    Karteczki oraz prezenty są zachwycające. Widać ile dobra dziewczyny w nie włożyły i tobie posyłają.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo siły i uśmiechu po trudnych dniach zawsze przychodzą lepsze Dziewczyny świetnie pocieszaja i wspierają a to najważniejsze
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu same wspaniałości do Ciebie przywędrowały. Wspaniały ten blogowy świat. Ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu, wszystkiego co najlepsze i od nas.
    Mama kochała Ciebie i kochać będzie. Życzenia składa Tobie przez ręce blogowych koleżanek.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie obdarowały Cię koleżanki, to ogromnie miłe. Minęło już sporo czasu od imienin ale i ja życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) Ściskam bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)