poniedziałek, 9 grudnia 2019

Kartki z odzysku po raz drugi

Obiecałam sobie, że jednak ograniczę się w ilości wysyłanych
do Was kartek na święta, bo po przekroczeniu 60-tki stwierdziłam,
że mogę jednak zbankrutować przy takich cenach za znaczki jakie są.
Wszystkim by się chciało je wysłać, ale niestety w życiu jest jak jest.
I tak po długich i ciężkich namysłach udało mi się zejść do czterdziestukilku.
A to tylko blog, a do tego dochodzi jeszcze Rodzina. I wyszło, że jednak mi
tych kartek zabrakło. Wzięłam więc ten woreczek z Waszymi obrazkami
i haftami, usiadłam i zaczęłam kleić i w jeden wieczór machnęłam 20 kartek.

Ale żeby nie zasypać Was taką ilością, to dziś pokażę tylko te Waszymi haftami.
I tu od razu wielka prośba, żeby autorki swoich haftów się ujawniły, żebym mogła
Wasze prace podpisać, bo tak jak wspominałam tutaj, nie wiem co jest czyje niestety. 

Kartki z haftem krzyżykowym
Hafty na tych dwóch kartkach są Karoliny



I kartki z haftem matematycznym
 
Karteczka z haftem Anny T

A pozostałe hafty są autorstwa Annette

Z tej karteczki nie chciałam nic wycinać, bo sama w sobie
jest ładna więc nakleiłam ją w całości :)

 Teraz Wasze hafty będą cieszyły oczy kolejnych osób, do których te
karteczki pójdą. A przy okazji zobaczycie pozostałe 12 kartek/

33 komentarze:

  1. Świetnie karteczki. Ja zupełnie nie jestem ,,kartokwa'' więc tym bardziej podziwiam taką formę rękodzieła. Dwadzieścia kartek za jednym zamachem robi wrażenie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, bardzo lubię takie "z odzysku".
    A takiego matematycznego aniołka kiedyś zrobiłam, ale czy wysłałam do Twojej mamy, to nie pamiętam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna robota Lidziu:) wszystkie sliczne a ta ostatnia jest bardzo ciekawa, pomysł i hafcik:) nie wpadł mi wcześniej taki w oczy... No ja tez redukuje ilosc wysłanych kartek ale nawet gdybym tego nie robiła to zapasów kartek mam na ocho bardzo długo ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, a ceny faktycznie na poczcie są z kosmosu, ja starałam się ograniczyć do minimum a i tak bardzo dużo zapłaciłam. W dobie Internetu usługi pocztowe powinny być tańsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki przygotowałaś.
    Lidziu, ja już zrezygnowałam z wysyłania, Poczta Polska mnie pokonała:(
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O moje aniołeczki widzę:-) Zrobiłaś z nich przepiękne karteczki, dziękuję:-*
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki Lidziu. Mi też kilka zabrakło, ale nie będę robiła aż takiego hurciku. Nigdy na raz nie robiłam takiej ilości kartek, podziwiam Lidziu. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki. Dobrze, że nic się nie marnuje. Hafty matematyczne podziwiam.
    I ta z zegarem taka inna. Ktoś miał super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysyłanie życzeń to piękna ale kosztowna tradycja , podziwiam . Świetny pomysł z "odzyskiem" hafty, rysunki, fotografie dostają nowe życie i cieszą oczy . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne karteczki z pięknymi haftami.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwadzieścia kartek w jeden wieczór? Dobra jesteś :-) Przyznaję się do wszystkich przypisanych mi haftów, choć w pierwszej chwili wydawało mi się, że tylko ten noworoczny jest mój, ale od czego jest blogowe archiwum zdjęć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Matematyczny anioł nie jest mojego autorstwa więc z pewnością zrobiła go Anna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny recykling:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liduś, mnie się bardzo podoba pomysł, by dać tym haftom drugie życie i ocalić je przed spłonięciem czy inną forma unicestwienia. Kartki zrobiłaś cudne!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki zrobiłaś Lidziu a hafty niewątpliwie dodają uroku.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki! Świetnie, że hafty dostały drugie życie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że dajesz haftom drugie życie. Karteczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są , super, ze wykorzystujesz co się da :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te karteczki:) Pomysłowo wykorzystujesz hafciki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ,że je wykorzystujesz a nie dajesz na zmarnowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju ale dużo i pięknie oczywiście Lideczko ! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne wszystkie karteczki a śliczne hafty, które w nie wkomponowałaś wyglądają cudownie. Pomysłowo i efektownie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki! A z tymi znaczkami, to masz rację, poczta nas skutecznie zniechęca do wysyłania korespondencji :((.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wykonałaś kartki drugiego życia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. o mamo 20 kartek? jestem pod wrażeniem Twojej upartości i kreatywnych realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne! i takie różnorodne, gratulujemy wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne karteczki a do tego jeszcze wypełnione sercem Autorki

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne! Lidziu i ja dziękuję za karteczkę z życzeniami i cudną zawieszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł na powtórne wykorzystanie jest jak najbardziej godzien upowszechnienia.
    Czyjaś praca nie pójdzie na marne.

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda - chciałoby się obdarować wszystkich znajomych, łącznie z tymi blogowymi, ale niestety, czasami brakuje na to funduszy. Śliczne kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)