niedziela, 6 grudnia 2020

Mikołaj roznosi prezenty

 Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołaja Wam życzę!

Przyszedł do Was? Byliście grzeczni?

Do nas przyszedł głównie w takiej postaci...


Ale nie tylko. Ja w tym roku chyba byłam na prawdę grzeczna,

bo kompletnie się nie spodziewając dostałam kalendarz adwentowy


W środku torebeczki, a w każdej niespodzianka :)

To kochana Madzia mnie tak pięknie obdarowała.

Dziękuje Ci kochana, to mój pierwszy taki kalendarz w życiu,

nie licząc tego z czekoladkami. Dopiero teraz wiem, jaka to frajda

oczekiwać każdego kolejnego dnia i jaką niespodziankę przyniesie :)

Do tego dostałam jeszcze piękna karteczkę i słodkości

Zdradzę Wam jakie skarby były w pierwszy 6 torebkach  :)

To zaledwie 6 dnia, a ja już się czuję obdarowana po królewsku,

a co będzie dalej? Madziu masz przeogromne serducho, dziękuję Ci!!!


*****************

 

Skoro jestem przy chwaleniu się, to pokażę jeszcze mój prezent

urodzinowy od Gosi. Nasza "kochana" poczta polska jak zawsze zawiodła

i trafił do mnie ze sporym opóźnieniem choć wcale nie musiał...

A dostałam śliczną karteczkę z misiem


Czekoladkę


I mnóstwo super przydasi


Gosiu kochana jeszcze raz wielkie dzięki :)


************************


Od koleżanki z pracy, Dorotki dostałam zestaw papierów, dzięki :)

A od drugiej koleżanki z pracy Krysi mikołajka na Mikołajka :)



A ostatnio jeszcze udało mi się wygrać konkurs w Zaciszu wyśnionym.

Do wygrania była książka i planner, co też otrzymałam


Wraz ze śliczną karteczką


Ale Madzia ma przeogromne serce i zawsze jeszcze dokłada co dodatkowo.

Zobaczcie ile super książek dodatkowo od Niej dostałam


Dziękuję Ci Madziu, jesteś niesamowita :)

25 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty. Hihi słodycze, by u mnie nie przetrwały. A kalendarze adwentowe to super sprawa.
    Chętnie przygarnę kordonki jeżeli mogę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę :D Z wykrojników trzy pierwsze bordery, oba narożniki i napis spełnienia marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności, kordonki mi uciekły.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez cudnie Cie mikolaje obdarowaly Lidziu:) masz wielkie serducho to i dobro wraca:):):) usviski !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, byłaś bardzo grzeczna:) Wspaniałe prezenty otrzymałaś. I kramik masz niezwykle bogaty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, byłaś bardzo grzeczna:) Wspaniałe prezenty otrzymałaś. I kramik masz niezwykle bogaty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech widzę że już się chętne znalazły na Twoje skarby , na które miałam ochotę , tak to jest jak ktoś późno przychodzi :-). Ale gdyby się dziewczyny rozmyśliły to jestem chętna na jedno pudełko kordonów ( losowe) i wykrojnik Spełnienia marzeń.
    A ten kalendarz adwentowy jest genialny!!! I tak sobie myślę, że w każdej z nas drzemie mała dziewczynka która z wielka radością by taki kalendarz przygarnęła. to może w przyszłym roku zorganizujemy taką zabawę wymiankową, ale by była frajda.!!!
    Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam przecudowne prezenty otrzymałaś pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilez prezentów- byłas baaardzo grzeczna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! U nas też był:)
    Ps. Frajda otwierać taki kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne i przebogate prezenty, fiu fiu. Tylko pozazdrościć, ale tak cieplutko ☺.
    Rezerwuję choinki 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu chętnie przygarnę folder i telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, jestem chętna na kołka od karniszy i mulinę😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra prezenty👌👌👌
    do grzecznych przychodzi 🎅😍

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym chciała dziurkacze brzegowe i liść:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie zostałaś obdarowana :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale byłaś super grzeczna w tym roku :) Pięknie zostałaś obdarowana :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu pięknie zostałaś obdarowana przez Mikołaja, jednak to prawda że do grzecznych przychodzi 😊🎅
    Taki kalendarz adwentowy to świetna sprawa i naprawdę dużo radości!
    Pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Cię Mikołaj obdarował, Lidziu i nic dziwnego, bo grzeczna z Ciebie dziewczynka. A dla mnie Mikołaj zamówił co nieco w Zielonych Kotach:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że mogłam wywołać uśmiech na Twej twarzy. Lidziu dobro wraca.:) Śliczności dotarły do Ciebie. Gratuluję wygranej i życzę miłej lektury. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu bez wątpienia byłaś bardzo grzeczna!:)) Tyle pięknych prezentów otrzymałaś od Mikołajków :). Ja też byłam grzeczna i w tym roku o mnie Mikołaj nie zapomniał :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł na kalendarz adwentowy, jaki dostałaś od Magdy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kalendarz adwentowy to bardzo miły gest ze strony Magdy, a wszystkie prezenty świetne, no i gratuluję wygranej :-)

    Gdyby dziewczyny się nie zdecydowały, to poproszę muliny i dziurkacz(e) narożne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mikołaj hojnie cie obdarował :) A Magdzi kalendarz adwentowy nie dość,że sam w sobie był niespodzianką, to zawiera dodatkowo codzienne małe przyjemności ,po prostu super :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)