poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Serdecznie dziękuję

Kochane, każdego roku, przy każdym święcie pokazujecie mi jakie jesteście kochane.

Jest mi niezmiernie miło, że o mnie pamiętacie, wysyłacie kartki a nawet cudne prezenty.

Z całego serca każdej z Was dziękuję za te dowody Waszej pamięci i sympatii.

 

Aga-craft

 

 *******

 Agata Baran


 *******

Agula



 *******

Ams


 *******

Ana

*******

Anna Iwańska

 
 
*******

Anna T


*******

Barbara H



*******

Bożenas



 **********************************


 ***********************************

Elunia


 *******

Ewa Gawlik


*******

Evebellart


*******

Ewinka Nowa



*******

Hubka38


*******

Janeczkowo


*******

Joanna Pomarańska


*******

Karolina


*******

Karolina90

 

*******

Kgosia


*******

Małgosia X



*******

Micia Marzena Przybyła



***************************************


****************************************

Renia



*******

Świat według Basi


*******

Ula K


Od Uli dostałam jeszcze piękne karty Atc, ale one innym razem :)

*******

Wielkie, małe pasje


A tutaj taka mała ciekawostka :)

Jednego dnia, przyszły tylko dwie kartki, właśnie ta od Justynki,

oraz druga od Małgosi X. Zobaczcie jaka naklejka był na kopercie od Gosieńki?


*******

Zacisze Lenki


*******

Zaklęta igiełka


*******

A na koniec jak zawsze pochwalę się kartką, która zrobiła moja Bratowa


***********************************


***********************************


Tak bardzo chciałabym móc też wysłać kartkę do każdej z Was, ale się nie da, niestety.

Tak jak pisałam już wcześniej, musiałam się ograniczyć w ilości wysyłanych kartek.

I tak z ponad 60 sztuk teraz wysyłam już tylko do 30 blogowych duszyczek :)

Pozostałym osobom, które do tej pory mi też wysyłały, dostają teraz ode mnie kartki

w formie internetowej i tak już niestety zostanie. Wybaczcie proszę...

Kilka z Was odesłało mi również kartki w tej samej formie, a były to:

 

Annette


*******

Eliza-art


*******

Kicikicitata


*******************************


 *********************************

 

Kochane, bardzo, bardzo za wszystko Wam DZIĘKUJĘ!!!

 Misio znaleziony w internecie

22 komentarze:

  1. Wspaniałości otrzymałaś Lidziu :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo kartek otrzymałaś. Piękna ta Twoja przyjaźń blogowa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki i prezenty :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu ale masz pokaźne stadko tych karteczek :) super :) Twój Miś jak na Misiowy zakątek przystało wiedzie prym :) Ja też Ci serduszka posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Zaintrygowały mnie plastry drewna. Ciekawe co z nich zrobisz ??? Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jak miło Lidziu :):):) cudne dowody sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty. Ty też myślisz o innych, więc dobro powraca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu jest Szczęściarą, mnóstwo wspaniałych i pięknych dowodów pamięci dostałaś:)))
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile radości z takich kartek i prezentów, prawda? Buziaczki, Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie jest otrzymywać taką moc serdeczności. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu piękne dowody pamięć i wielkiej życzliwości.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski Lidziu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kartki i cudowne prezenty dostałaś Lidziu, cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie kartki i upominki Lidziu otrzymałaś :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kartki dla wspaniałej osoby.
    Ściskam mocno<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknymi kartkami i prezentami zostałaś obdarowana!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne,ja również dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. No popatrz Lidziu a myślałam że ja dostałam dużo, ale przy Tobie to ja daleko w tyle. Widać dziewczyny Cię bardzo lubią skoro tak wiele dostałaś kartek i prezentów.
    Gratuluję tej popularności, ale kto ja nie Ty dobra duszyczka i Anioł Wszystkich Blogerek.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  18. Lideczko piękne dowody pamieci. Wspaniałe zostałaś obdarowana i cieszę się że i mi udało się sprawić miła niespodziankę na święta. Buziaki🥰

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)