sobota, 8 maja 2021

Dmuchawiec

 Czyli dziś będzie coś na zabawę u Izuniu


W tym miesiącu inspirujące zdjęcie wybrała dla nas Justynka

 

Ostatnio staram się wykorzystywać jak najwięcej różnych przydasi, jakie w domu mam,

bo już zaczynam się nie mieścić w szafach. Tym razem wybór padł na kawałek lnu.

Chyba pierwszy raz haftowałam na lnie. Nie jest źle, tyle tylko że wolę jednak jasne

barwy tkaniny (biały, ecru, beżowy), ten mi jednak był zdecydowanie za ciemny.

No i może też niefortunnie dobrałam kolor muliny do haftu.

W każdym razie wyhaftowałam aniołka dmuchającego dmuchawiec

Miałam w domu taką ramkę, samą oprawkę, bez szybki

Więc nakleiłam ten haft na kawałek tektury

I jak to ja pododawałam, tutaj koronkę, tam kwiatuszka, lub kokardkę :)

A tak wygląda efekt końcowy. Strasznie ciężko było zrobić jej zdjęcia.

bez lampy nie wyraźne, z lampą wszystko się odbijało przy tym materiale.

Jak widać ramkę można powiesić, albo postawić, jak kto woli.

A ta biała koronka na niej, to są gumki, za które można sobie coś włożyć


Czyli taki inny rodzaj tablicy korkowej :)

Słońca w hafcie nie ma, więc jako słoneczko mamy doklejone złote półperełki :)

Miłego weekendu Wam życzę!

19 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny hafcik.Gumki bardzo pomysłowe i praktyczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Lidziu podziwiam za to wyszywanie na lnie ale wg mnie za jasne nici. Ten haft by cudnie wyglądał wyszyty granatem, chabrem ciemnem lub czarnym. Sam pomysł z pseudo tablica korkowa rewelacyjny !! jak to u Ciebie cos z niczego!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, ten obrazek-tablica jest cudny. Aniołka z dmuchawcem ślicznie wyhaftowałaś. Mnie to zestawienie kolorów bardzo się podoba. daje wrażenie ulotności, delikatności - jak nasionka dmuchawca latające na wietrze.
    No, a zrobienie z tego tak funkcjonalnego obrazka to już mistrzostwo. I zdjęcia, i widokówki, i karteczki - przypominajki, pocieszajki itp. - można zmieniać i cieszyć się za każdym razem cudownym obrazkiem. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Dziękuje za udział w zabawie. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadanie wykonane na 6 , piekny haft i oprawa:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu hafcik jest tak uroczy i delikatny, że też muszę sobie takiego aniołka sprawić! Podziw za haft na lnie, ja jeszcze nigdy nie próbowałam;)
    Pomysł z ramką i gumkami extra!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny z gumkami! Rzeczywiście, ciemny kolor muliny byłby lepszy, ale sam aniołek jest śliczniutki😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, jaki uroczy ten hafcik i wspaniale go wykorzystałaś - masz do tego prawdziwy talent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten haft Lidziu i jak zwykle bardzo oryginalna praca :) Ty zawsze masz głowę pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa praca! Ten pomysł z tablicą bardzo mi się podoba, super że taki ładny haft można dodatkowo wykorzystać w praktycznym celu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mi sie wydaje ze ciemniejsza mulina byłaby bardziej widoczna ale pomysł z gumkami rewelacja !!! Ty to zawsze robisz cos z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie na tym ciemniejszym materiale ciężko widać i trzeba się przypatrzeć. Niemniej jest aniołek który dmucha w dmuchawca. Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na wykorzystanie haftu. Stworzyłaś przydatny gadżet:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zwykle pomysłowo:) A haft bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu ale świetny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, u Ciebie jak zawsze jest pięknie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszedł Ci hafcik :) Moja pierwsza (i ostatnia) próba haftowania na inie wyglądała tragicznie - hihihi.
    A cały pomysł na ramkę jest świetny i oczywiście wykonany perfekcyjnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł rewelacyjny, te gumki są ekstra, aniołek mimo wszystko śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. how charming this embroidery is. you did the wonderful work
    love your blog
    greetings
    closure wig

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)