wtorek, 14 września 2021

Tort rocznicowy

Pierwsze dni września spędziłam na tworzeniu prezentów

i kartek na 20-tą rocznicę ślubu mojego Brata i Bratowej.

Właśnie z tej imprezy wróciłam więc teraz mogę te rzeczy pokazać.

Dziś pokażę Wam tort jaki "upiekłam" dla jubilatów.

 

No bo przecież wiecie, że u mnie normalnie być nie może.

Mogłabym włożyć prezenty w torbę i tak wręczyć, ale nie...  :)

Wpadłam na pomysł, że zapakuję to wszystko w kartony.

Mój kochany, niezawodny Mąż, przyniósł mi taki komplet


Świetnie mi pasował jeden na drugi


 Oczywiście w każdym jednym kartonie znajdowały się jakieś prezenty.

Ja Wam zdradzę tylko jeden, na wymiar którego sama sobie docięłam tekturkę,

tak żeby idealnie mi do niej pasowały te kieliszki i wino


Każdy jeden karton został oklejony tapetą, a potem wszystkie sklejone razem


I się zaczęło ozdabianie


Serduszko z haftem, to dzieło jednej z Was, kojarzy mi się z Bożenką,

ale pewności nie mam. Jest to kolejna rzecz wykorzystana po mojej Mamusi.

 Białe koroneczki robiłam sama przy użyciu pasty strukturalnej

 

 Na samej górze umieściłam cyfry


Potem w ruch poszły sztuczne kwiaty i kilka innych drobnych rzeczy,

które posłużyły mi do wykończenia tortu. W efekcie końcowym wyglądał tak:


28 komentarzy:

  1. Nooo Ty jak już się za coś zabierzesz to szczęka opada;) Genialny pomysł, pięknie i starannie wykonane, tort wygląda obłędnie nawet bez zawartości;)
    pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to u Ciebie zawsze musi być z pomysłem . Osobiście też lubię pakowanie w kartony, ale takiego cuda to jeszcze nie wymyśliłam. Lidziu świetnie Ci ten tort wyszedł. Brawo Ty !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tort:) Świetny pomysł na opakowanie prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały tort "upiekłaś" Lidziu!
    Ja z przyjemnością przyjęłabym taki bez zawartości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, jesteś pomysłowy Dobromir.Przepieknie tort się prezentuje , talentna kobieta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu aż szkoda otwierać tego tortu, taki piękny zrobiłaś. Pomysł kapitalny a wykonanie mistrzowskie. Podziwiam a męża to chyba ciut Ci pozazdroszczę że take skarby przynosi hihi. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, tort robi wrażenie, jestem ciekawa jak zareagowali Jubilaci :), ale znają Ciebie to na pewno spodziewali się czegoś niezwykłego. Brawo dla Ciebie za tak wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no. Znowu padłam. Pomysł niesamowity Lidziu. Zaskoczyłaś pewnie wszystkich tym tortem. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super pomysł! Zapamiętam i wykorzystam na rocznicę do mojej siostry za 5 lat, bo teraz dostali śliczny album zrobiony przez naszą Małgosię x :) Lidka jesteś naprawdę niesamowita :) pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny i oryginalny pomysł na prezent rocznicowy :). Brat i bratowa na pewno będą z niego zadowoleni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No szczęka opada. Toż to cudo jest. Chyba bym zabiła jakby ktoś mi takie cudeńko popsuł. Także nie byłoby mowy o otwieraniu tych pudeł. Trudno niech sobie prezenty w ich leżą. 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za super pomysł, pięknie i niebanalnie. Jestem zachwycona tylko jak takie cudo otworzyć by dostać się do podarunków? Oto jest pytanie:)


















    OdpowiedzUsuń
  13. Tort wyszedł świetnie a ta foremka do koronki jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, taki tort ucieszyłby mnie nawet bardziej niż prawdziwy (a wiadomo jaki łasuch ze mnie). Jesteś mistrzynią wspaniałych i niebanalnych opakowań.
    Jeszcze raz dziękuję za sikoreczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ale jazda!!! Rewelacyjny prezent Lidziu! Szacun za pomysł, wykonanie.... a dla brata i bratowej kolejnych pięknych wspólnych dni i lat zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona tym tortem! Niesamowicie wygląda. Świetny pomysł i genialne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tort cudny i chyba też bym wolała taki dostać pusty, bo do środka, to może za pare lat bym się dobrała :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, robi wrażenie, brawo Lidziu, brawo :) a koronki bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany ale Tort !!!
    W rękach masz jakąś magię bo cochwycisz to tworzysz pracę nieziemski
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  20. niskokaloryczny i taki cuuuuudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu tak fantastyczny tort pełen niespodzianek mogłaś zrobić tylko Ty!!! Przepiękny jest! Oryginalny i nietuzinkowy! Napracowałaś się, bo to widać, ale efekt powala!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mi sie wydawało,że to serduszko robione przeze mnie:)cieszę się ,że dostało drugie zycie:))super to wymysliłaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i oryginalne opakowanie prezentów 🤩

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, jestem pełna podziwu! Super pomysł i przepiękne wykonanie!!! Obdarowani pewnie byli zachwyceni, no ja bym była :DDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny i bardzo oryginalny tort! Fantastyczny pomysł aby w ten sposób zapakować prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)