niedziela, 17 października 2021

Anioł, nie kobieta :)

 Nie raz to już mówiłam i pewnie nie raz to jeszcze powtórzę,

ale o naszej kochanej Marzence nie da się inaczej powiedzieć. 

Kto choć raz miał okazję dostać od Marzenki jakiś prezent - jest szczęśliwcem

i doskonale wie, że Marzenka ma przeogromne serducho i każdego hojnie obdarza.

Zobaczcie jaki ja dostałam od Niej prezent urodzinowy.

Składał się z dwóch kartonów wypełnionych po brzegi.


A w nich część prezentów pięknie opisanych





To jest żywa roślinka, a dokładnie liść laurowy :)

Oprócz tego była jeszcze super kartka

Przepis na kokosowe misie wraz ze specjalnymi misiowymi foremkami

Dodatkowe prezenty

I mnóstwo przydasi

A tak wyglądał prezent w całości

I jak nie kochać tej dziewczyny?

Marzenuś, kochana Ty moja, jeszcze raz Ci za wszystko bardzo DZIĘKUJĘ!

18 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Mój laur jest już starą, dużą rośliną, ale mimo prób nie udało mi się go rozmnożyć.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zostałaś obdarowana💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Marzenka to Anioł!!!Potwierdzam🙂
    Super ogromna paka prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała przesyłka, Lidziu. Cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł do anioła wyslal bo Ty Lidziu też jesteś aniołem.Prezent cudny i duży.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent dostałaś i prawie tak wielki jak serducho Marzenki:-)
    Cieszę się razem z Tobą i serdeczności przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatkało mnie. Rzeczywiscie sporo tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała paczucha, nic tylko się cieszyć 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tak, Marzenka to Anioł:)
    Buziaki Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak super prezenty dostałaś, a Marzenka Cię pięknie obdarowała. I jak tego wszystkie dużo spoko by tym obdzielił nie jedną osobę, albo Lidziu byłaś bardzo grzeczna że tak dużo prezentów dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prezenty, ma też liść laurowy, on lubi dość dużo wody, na zimę jest powściągliwy w rośnięciu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, toż to niczym Święty Mikołaj. Lidziu musiałaś sobie zasłużyć na taką szczodrość Marzenki. Brawo. Teraz tylko zakasać rękawy i do dzieła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, Marzenka, to prawdziwy anioł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, przepięknie zostałaś obdarowana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam od tej strony Marzenkę i to prawda ze ma ogromne serducho💜💚💜 sto lat Lidziu😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)