piątek, 5 listopada 2021

Wymianka zakładkowa i halloweenowa

 Na pewno wiecie, że u Justynki była wymianka zakładkowa.

Nie mogłam się jej oprzeć i też wzięłam w niej udział :)


 

Miałyśmy wysłać jedną lub dwie zakładki i kartkę,

a wszystko to miało być związane z jesienią.

Ja wysyłałam prezent do Justyny K, mam nadzieję,

że zakładki będą Justynce dobrze służyły :)


Sama zaś dostałam przesyłkę od Ewuni, a w niej super karteczka


I dwie fantastyczne zakładki, zrobione specjalnie z myślą o mnie,

czyli wspaniale dobrane wzory i kolory.


 

Ewuniu jeszcze raz wielkie dzięki za ten upominek.

Zakładek aż żal używać są takie śliczne :)


Justynko a Tobie bardzo dziękuję za zorganizowanie tej wymianki.


********************


Od razu też pochwalę się drugą wymianką, taką prywatną

jaką postanowiłyśmy sobie zrobić z Kasią. Temat - Halloween.

Miałyśmy sobie zrobić kartkę i do tego jakieś słodycze za max 10zł

 

Kasia ode mnie dostała taki upominek...


 Ja natomiast od Kasi dostałam super karteczkę

Całe mnóstwo słodyczy


A do tego lampion w kształcie dyni. Z tymi dyniami to każda

wyskoczyła tak od siebie mimo, że w naszej "umowie" ich nie było :)


Dzięki Ci Kasiunia za super prezent  i za tą wymiankę :)


 Tymczasem z Kasią już wymyśliłyśmy sobie kolejną wymiankę,

na którą bardzo się cieszę, więc zaczynam nad nią myśleć i planować :)

18 komentarzy:

  1. Świetne wymianki. Pięknie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się spodobały zakładki i kartka. Używaj, używaj, to tylko papier, ale tak szybko się nie zniszczy. Piękna dyniowa wymianka, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa - radość z tworzenia, obdarowywania, otrzymywania upominku...
    Ślicznie, jesiennie, klimatycznie - cudne prace przygotowałyście.
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wymianki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zakładki, zwłaszcza "czarna dama" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu kochana, jeszcze raz dziękuję za udział w wymiance :). Piękne prace pojechały w obie strony. Same cudeńka! I świetna wymianka Halloweenowa :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładeczki już podziwiałam u Justynki, a Halloweenowa wymiana fantastyczna. Nie lubię pająków ale ten z Twojej karteczki jest czadowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zakładki, fajna wymianka. Super halloweenowa wymiana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace wymiankowe i super prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane wymianki, Lidziu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również dziękuję Lidzia za super zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ świetne wymianki Dziewczyny !!!💪

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu super obie wymianki, tą zakładkową miałam już okazje podziwiać i nadal żałuję, że czas mi nie pozwolił wziąć w niej udziału. Co do drugiej wymianki jest extra a najważniejsze że obie jesteście z niej zadowolone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniałości, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że wymianki się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne wymianki. Super zakładki a zresztą wszystkie prace są superowe. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty w obu wymiankach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)