czwartek, 13 stycznia 2022

Kartony

 Pokażę Wam dziś kartony, a co :) Dużo kartonów


Pozbierałam je od koleżanek, a potem okleiłam tapetą


Mam tyle różnych przydasi w domu... postanowiłam, że ten rok będzie rokiem

"pozbywania" się ich, dlatego wykorzystuję co się da i gdzie się da.

Z foli piankowej zrobiłam takie śmieszne kwiatki, żeby był jakiś większy akcent

 

A potem już tylko kleiłam przydaśki na potęgę i dzięki temu

powstały ozdobne kartony na prezenty gwiazdkowe dla moich najbliższych


W środku umieściłam zapakowane prezenty

 

Jedno pudełko przygotowałam też dla koleżanki na wymiankę


A jeszcze inne powstało znacznie wcześniej z okazji urodzin


*******************************************

A jeżeli mowa o kartonach, to jeden kartonik, taki zwykły, pojedzie niebawem

do jednej z tych osób, które brały udział w wyzwaniu czytelniczym

Poprosiłam moją prywatną "maszynę wybierającą" o wskazanie

osoby, która zasłużyła na wyróżnienie. Niniejszym ogłaszam że tą osobą jest:

BEATA T

Kochana gratuluję Ci i bardzo dziękuję za udział w zabawie.

Poproszę o kontakt na maila, w sprawie wysyłki upominku.

 

W tym roku żadnego wyzwania nie robię, ale wierzę że i bez tego będziecie

chętnie czytać książki. Niech Wam one dają przyjemne chwile odpoczynku i relaksu :)

29 komentarzy:

  1. Z tymi przydasiami to zawsze kłopot bo jak leża w kącie to zawadzają a jak się tylko je wyrzuci to okazuje się,że są potrzebne:)) Super wyglądają te pudełka. Udanego 2022 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka ozdobiłaś pięknie i nieźle poszalałaś z wykorzystaniem przydaśków :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidzi świetny pomysł z tymi kartonami. Ja też taki chomik jestem mam ich mnóstwo bo zawsze sobie mówię a nóż się przydadzą do wysyłek. O dziwo zawsze jak czegoś szukam to nie mam kartonu o odpowiedniej wielkości .
    Świetny Twój pomysł aby w nim umieścić prezenty pod choinką. Musiały super wyglądać te prezenty !!!. Ja tak jak moja sąsiadka, jak się stracę to tir będzie mało żeby wywieźć wszystko co po mnie zostanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobają mi się takie pudełka ozdabiane przez ciebie :)
    Lidziu, a jak robiłaś te kwiatuszki z pianki ? Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie te pudełeczka ozdobiłaś, Lidziu, już same w sobie, niezależnie od zawartości były wspaniałymi prezentami.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostać prezent w takim kartoniku to już wielka radość.Slicznie wyszło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne opakowania na prezenty. Gratuluję Beacie T wyróżnionej w Twoim wyzwaniu czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł takie pudełka. Od razu widać, że wkładasz serce nie tylko w sam prezent ale i w to jak on będzie zapakowany:) Miłe to niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezle niezle Lidziu! Faktycznie sporo tego wszystkiego masz, pomysł rewelka i bliscy na pewno zadowoleni :) i gratuluje Beacie no i faktycznie czytać nadal bede, bez wyzwań i zabaw :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ja ostatnio powywalałam swoje kartkoniki. Super pomysł z tymi wszystkimi ozdobami. Czytanie książek też podziwiam - jesteście wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł miałaś z tymi pudełkami i to zrobiłaś przecudowne pozdrawiam zdrowia życzę 🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak śliczna oprawa prezentu. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy tak pięknie ozdobionym pudełku ,to w środku mogą być nawet tylko zapałki ;)
    Piękne są. Pozdrawiam Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, tak piękne pudełka same w sobie są już prezentem. Wspaniałe!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu uwielbiam Twoje projekty 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się napracowałas :) świetne opakowania na podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To własnie pokazuje, że ze zwykłej rzeczy można zrobić cudeńko- piekne pudełeczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartony sama w sobie już są niemal prezentami; TAKIE kartony <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny i jakże efektowny pomysł na zapakowanie prezentów :) Nie lubię toreb prezentowych i pakuję w różnorakie papiery itd.. Twój pomysł bardzo mi się podoba i muszę wykorzystac ten patent przy jakiejś najbliższej okazji. Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu super pudełeczka - łał dziękuję -zabawa była świetna a może jednak coś wymyślisz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu pudełka są świetne i genialny pomysł by zapakować w nie świąteczne prezenty. Wyglądało to zapewne na żywo przepięknie!!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak oto z niepozornych pudełek można zrobić prawdziwe cudeńka. Jestem pod ich wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie, a Beatce gratuluję wyróżnienia. W pełni na nie zasłużyła

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu rewelacyjna metamorfoza, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. u ciebie wszystko zyskuje drugie życie-jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnóstwo pracy włożyłaś w te opakowania ale warto było bo wyszło ślicznie:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu, Ty to masz pomysły. Piękne pudełka na prezenty stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)