poniedziałek, 23 maja 2022

Kartki kwietniowo-majowe

 Na początek te, które powstały na zabawy.
Pierwsza powstała na zabawę u Splocika, a wybrałam przysłowie nr.1
Maj zieleni łąki, drzewa, już i ptaszek w polu śpiewa.


 Na mojej kartce znalazły się żywe kwiaty, osobiście przeze mnie zrywane :)


Druga kartka powstała na zabawę u Ulki - Przepis... co mi w duszy gra.

Wytyczne na maj to Kwiatek, Kokardka, Tekturka. Zrobiłam więc taki tag

Nie ma to jak być taką sierotką jak ja, gdzie zrobiłam kartkę na zabawę
w poprzednim miesiącu i zapomniałam ją pokazać. Zrobię to więc teraz :)

Wytycznymi na kwiecień były Jajko, Sznurek, przeszycia.


I na koniec jeszcze kartki świąteczne, które robiłam żeby do Was wysłać

Miłego dnia wszystkim życzę :)

19 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) Najładniejsze te z zajęcami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kartka stokrotkowa wspaniały pomysł.Kartki świąteczne śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki Lidziu, ale ta z żywymi stokrotkami...WOW! :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry.

    Wszystkie kartki są niezwykłe moim zdaniem. I w ilu technikach. Najbardziej podobają mi się chyba z motywami kwiatowymi. :) Takie letnie można powiedzieć.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki Lidziu, ale to tag skradł me serce :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, Twoje prace mają w sobie tyle uroku i radości. Ta z żywymi kwiatuszkami zapadła mi w serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności powstały Lidziu😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wszystkie kartki. :)
    Kwiatki z majowej łąki są super. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace Lidziu, zwłaszcza ta z Twoimi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kolekcja, cudne kartki stworzyłaś, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są takie kwiatowe karteczki:) Pięknie i kolorowo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna prześliczna kartka, Lidziu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne karteczki i ateciaki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Tworki 😀😃🙂🙃😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)