wtorek, 5 lipca 2022

Dziś się pochwalę prezentami :)

Mało mnie na blogu i już prawie w niczym nie biorę udziału a mimo wszystko
ostatnio spotkało mnie kilka przeogromnie miłych niespodzianek :)

Pierwszą z nich była niespodzianka od Ewuni.
W środku której znalazłam śliczna karteczkę

Dwie piękne zakładki

Fantastyczne ateciaki z pszczółkami, w ekstra opakowaniu

Uroczą drobiową parkę czyli kurę z kogutem

I super kartę do mojego pamiętnika


Ewcia, wspaniały prezent, dziękuję Ci kochana za to wszystko!


****************************

Druga niespodzianka przyszła od Splocika, prezent w podziękowaniu
za wzięcie udziału w zabawie "Rękodzieło i przysłowia".
Dostałam śliczną zakładkę i bransoletkę

Przydasie do rękodzieła

Oraz słodkości

Splociku Tobie również bardzo gorąco za wszystko dziękuję!


************************************

I ostatnia niespodzianka, którą się tu pochwalę, to jest wygrana
w konkursie książkowym u Madzi w Zaciszu Wyśnionym.
Do wygrania był jeden z dwóch kryminałów, wybrany losowo.
Gdy tymczasem ja po otwarciu przesyłki znalazłam prezentową torbę

A w niej oczywiście wygraną książkę z pamiątkową kartką

Do tego dwie inne książki

Ale jakby tego było mało to w przesyłce znalazłam kolejne tytuły

A do tego jeszcze świetne książeczki do kolorowania

I do kompletu od razu kredki, a także tusze i super stempelki

I jeszcze notes, który ma piękną okładkę

Madziu kochana, tak wspaniałego prezentu w życiu bym się nie spodziewała.
Jeszcze raz z całego serca przesyłam wielkie podziękowanie!
To rzeczywiście była paczka pełna radości i do tego wzruszenia :)

Każdemu z Was tutaj zaglądającemu życzę, aby i Was spotykały takie
wspaniałe niespodzianki. Żebyście też spotykali takie cudowne osoby,
jakie ja spotykam, które potrafią sprawiać drugiemu tyle radości :)

19 komentarzy:

  1. Cudeńka😁Z pewnością sprawiły Ci wiele radości☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. 🥰😍🥰😋😆😁cieszę się z Tobą Lidziu takimi wspaniałymi dobrami 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości, przecudne prezenty dostałaś :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra osoba z Ciebie to i dużo dobroci otrzymujesz 🙂
    Ta para kur mnie zachwyciła !

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu nie ważne że teraz nie bierzesz w niczym udziału, ale brałaś i organizowałaś . Super prezenty dostałaś i pewnie niedługo wszystkie wykorzystasz. Przyjemnego czytania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale tak być obdarowanym - od razu widać dobroć innych i ich wielkie serducha.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale skarby!!! Cudownie zostałaś obdarowana Lidziu. Miłej pracy z tymi fajnymi przydasiami. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty urocze, ja też dostalam ale jeszcze się nie pochwaliłam.Lidziu, kogut z Kokoszka wymiatają , przydasie zagospodarujesz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię po przerwie, szkoda, że przeczytałam, że mało Cię na blogu, ale rozumiem. Cieszę się, że dostałaś tak piękne, robione od serca prezenty, wszystko cudne. Gratuluję również super wygranej. <3 Pozdrawiam serdecznie, dużo szczęścia życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lideczko, cieszę się ogromnie, że mogłam sprawić Ci trochę radości tymi drobiazgami😊Gratuluję wygranych nagród i prezentów, pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś obdarowana tak, jak na to zasługuje dobra duszka. :)
    Cieszę się, że znalazłam się wśród obdarowujących i mogłam sprawić Tobie rado ść. :)
    Śliczności otrzymałaś i na pewno wyczarujesz coś fantastycznego z tych wszystkich przydasiów, a czytania w najbliższym czasie Ci nie zabraknie. :)
    Drobiowa para i mnie urzekła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się Twoją radością, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Lidziu masz te znajomości. Pięknie Cię dziewczyny obdarowaly. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile nowości, ile przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałości Lidziu, podzielam twoją radość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zawartości przesyłek. Cieszę się Lidziu razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)