niedziela, 14 sierpnia 2022

Tekla

 Żeby nie było, że ja tylko ateciaki i wymianki... to robię w wolnych chwilach.
A oprócz tego powstają jeszcze inne, większe projekty.

Czy Wam ten tytuł posta od razu skojarzył się z pająkiem?
Jeżeli tak, to prawidłowo. Jest to nazwa Chusty autorstwa Nina Prejznar.
Zrobiłam ją dla bliskiej mi osoby, mam nadzieję że będzie się dobrze nosiła.

Na początku zaczęło się tak sobie...


Ale w miarę "rośnięcia" wyglądała coraz fajniej

Ciężko mi zrobić fajne zdjęcia chustom. Bo mam małą suszarkę
i jeszcze mniejszą łazienkę, więc nie mam jak je porozciągać :)

Kolor motka został wybrany przez właścicielkę chusty


I choć panicznie boję się pająków, to taka Tekla w ogóle mi nie straszna.
Bardzo fajnie i przyjemnie się ją robiło :)


A tutaj specjalnie dla Was, prawdziwe arcydzieło jakiejś Tekli

16 komentarzy:

  1. Brawo, chusta rewelacyjna a ta druga Tekla ? Nie lubię takiej.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta Lidziu.Bardzo mi się podoba. Pająków panicznie się boję,ale tych wiekszych,bo z mniejszymi się już zaprzyjaźniłam u mnie na balkonie 🤭 Miłego dnia, buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyszła pięknie. Śliczne kolory. Taką Teklę to ja lubię:).
    Buziaki Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki niesamowite, ale nazwe zmieniałabym na zachodzące słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła piękna Lidziu. Taka ciepła w odbiorze i zapewne w dotyku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam widok pajęczyny, to niesamowite jakie arcydzieła powstają. Widok pająka już mnie tak nie zachwyca - haha :) Twoja Tekla jest przepiękna i w pięknych kolorach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi ta nazwa mówiła ale nie mogłam skojarzyć. Teraz już wiem :).

    Lidziu chusta wyszła cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są superowe. Żebym tak umiała dziergać to by było super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta powstała :) Piękne wykonanie Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna chusta a to zestawienie kolorów bardzo mi się podoba, kokonki są najlepsze, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, chusta jest przepiękna, na jesienne chłody będzie idealna. Przyznam, że po przeczytaniu tytułu trochę się bałam zajrzeć do posta, bo pomyślałam, że zdjęcie pająka zobaczę.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tekla odrazu mi się kojarzy z pająkiem, jedna z bohaterek pszczolki Mai która niezwykle ciepło wspominam 😉 no a Twoja chusta Lidziu śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta wyszła śliczna, w takich już jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał!Chusta fantastyczna i te boskie kolorki 😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)