poniedziałek, 26 września 2022

Kartki wrześniowe

 Zacznę od kartki dla Ulci. W wakacje z braku czasu musiałam
odpuścić ich tworzenie, a teraz postaram się robić je dalej :)


 Wybrałam linię róże-koronka-perełki


********************************

Druga kartka powstała na zabawę u Kasi



*********************************

A teraz jeszcze takie wesołe, kolorowe zaproszenia,
które zrobiłam dla najbliższych, żeby zaprosić Ich na imprezę,
a właściwie na aż trzy imprezy razem :)

Kto sobie przybliżył, to doczytał i już wie jakie to imprezy :)
Moje 45 urodziny
75 urodziny mojego Taty
i 20-ta rocznica ślubu moja i mojego Męża
A to wszystko obchodzimy w odstępie 5 dni więc wyprawiamy razem.

I z tej okazji mam ochotę sama kogoś obdarować.
Więc kto chętny na paczuszkę z przydasiami i innymi rzeczami
to bardzo proszę wyrazić chęć poniżej w komentarzu do 12 października.
Wysyłam tylko na terenie Polski.

26 komentarzy:

  1. Super fajne zaproszenia i karteczki ja tez u Uli wybrał tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zaproszenia.DLA WAS WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.Moja rodzina jest duża i też są łączone imprezy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Super kartka z misiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie i Twojego taty. Ostatnio wyprawialismy 70 tkę mojemu teściowi. U nas też się tak składa, że dwa razy do roku mamy łączone imprezy. W lutym 4 święta dzień po dniu, i teraz w sierpniu 4 okazję w odstępie kilku dni ( jeszcze synek wskoczył do nich). A z okazji tak pięknej rocznicy ślubu życzę Wam dużo miłości na kolejne wspólne lata❤️❤️❤️
    P.S. chętnie rozpocznę kolejkę do paczuszki od Ciebie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu super kartki. Ta linia u Ulci niezwykle popularna, też mam wg niej kartkę. Tobie i twoim najbliższym życzę wszystkiego dobrego, zdrowia przede wszystkim, piękne rocznice wszystkie !!
    Co do paczki z przydasiami to u Ciebie staję posłusznie w kolejce, z miłą chęcią przygarnę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że szykuje Wam się impreza za imprezą. Piękne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, Tobie i Twoim najbliższym z okazji pięknych rocznic życzę wszystkiego najlepszego :)
    Z przyjemnością grzecznie ustawiam się w kolejce po paczuszkę:)
    A karteczki piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki Lidziu. Serdeczne życzenia dla Ciebie, taty z okazji urodzin oraz dużo miłości na dalsze lata razem dla Ciebie i Męża. Wszystkiego najlepszego 🌹💐🌹
    P. S. Po przydaśki i ja ustawiam się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji 20 rocznicy ślubu i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie i Taty- szczególnie dużo zdrowia i radości :) Moi chłopcy mają urodziny w odstępie 2 tygodni i co roku robię im razem urodziny, ale w tym roku mi się tak złożyło że goście przyjeżdżali na raty więc przez miesiąc co tydzień była impreza :) też chętnie przygarnę przydasie, więc się ustawiam w kolejce :) pozdrawiam serdecznie i ciepło - akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  10. Lideczko, jestem zachwycona kartkami i zaproszeniami. Mam nadzieję, że wspólna imprezka będzie bardzo udana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu gratulacje, Wspaniałe świetowanie takie wspólne :) wszystkiego co najlepsze dla Was :) jestem pod wrażeniem twojej pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super misio, a kartek Wam zazdroszcze, dla mnie to czary-mary

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i najlepsze życzenia dla jubilatów :) Karteczki śliczne i oczywiście hafcik misia cudny :) Pozdrawiam cieplutko i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, to impreza będzie u Was huczna!
    Chętnie wezmę udział w zabawie, bo ponoć przydasiów nigdy dość :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się huczna impreza. :)
    Gratulacje z okazji rocznicy ślubu i wszystkiego dobrego dla Was wszystkich świętujących swoje rocznice. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale imprezka się szykuje !!! Wszystkiego najlepsiejszego dla Was wszystkich a kartki świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się imprezowy paźpdziernik, a u mnie imprezowy wrzesień był

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla każdego z osobna i dla wszystkich was razem :) Tort powinniście też dostać trój piętrowy :) Karteczki śliczne :) I chętnie stanę w ogonku do losowania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego dla wszystkich świętujących! Kartki bardzo fajne. Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Ludziu
    Twoje karteczki są świetne! Pierwsza taka romantico piękna, a druga ze słodkim wyhaftowanym misiem urocza 😊 Wykonałaś extra pomysłowe zaproszenia 👏👏👏
    To impreza zacna! Wszystkiego dobrego dla Tatusia ! Wam dalszej miłości i szczęścia Kochani ❤️❤️❤️ A na urodzinki napisze w tym Dniu 🥰Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu jesteś bardzo, bardzo pomysłowa!
    Te zaproszenia są niezwykle oryginalne i na pewno sprawiły wiele radości :)
    Karteczki poczyniłaś śliczne a moje serducho urzekła oczywiście ta z misiaczkiem :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kartki:) Fajny pomysł na zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki :) a imprezki super i pomysłowo! Wszystkiego najlepszego dla Was wszsytkich!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)