piątek, 28 października 2022

Art Journal

 Podobają mi się takie wpisy, często są zachwycające.
Do tej pory podziwiałam, aż raz postanowiłam też spróbować,
tak przez czysty przypadek. Nie zamierzałam, ale jak już wyszło...

Z tym że do tamtej pory nie miałam w zasadzie nic z rzeczy,
które często są używane do tego typu wpisów, u mnie to tylko papier.
I tak powstały takie cztery wpisy





Powstały jako pojedyncze kartki, a nie wpisy do Art Journala,
gdyż zostały specjalnie zrobione pod wymiankę z innymi osobami.

Stwierdzam jednak, że to raczej nie moja bajka.
Podoba mi się ogromnie, ale do tworzenia brak mi pomysłów i zdolności.
Może kiedyś powstanie coś podobnego, ale bardziej w formie kartki niż wpisu.
Ale fajnie było spróbować. Warto, żeby wiedzieć co nam najbardziej odpowiada :)

11 komentarzy:

  1. Pięknie, sama radość jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne Lidziu! I taka piękna jesień na tych kartach:)
    Wiesz, ja też podziwiam u innych, lubię na takie karty popatrzeć, ale sama jakoś nie potrafię ich tworzyć. Także stwierdziłam, że brakuje mi na nie pomysłu... a może przydasi? Bo tu aż się prosi o pełne ich szuflady:) Podobnie miałam z ATC. Jedna próba i wiem, że to nie dla mnie. Ale nie zarzekam się, że kiedyś nie spróbuję ponownie:))) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam podobnie prawie wszystkiego musze spróbować, ale przyznam się że tych wpisów to jeszcze nie próbowałam. Wiem ze wpisy do ArtJurnala mnie nie porwą i to też nie będzie moja bajka. Ale Tobie całkiem fajnie to wyszło . Ale jak Cie nie porwałao to daj se spokój nic na siłę !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszły, Lidziu, ale wiadomo - nic na siłę, rękodzieło ma być radością.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne sa Lidziu ale przecież nic na siłę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba też bym sie nie odnalazła w takim klimacie i w ogóle w takich ciepłych kolorach. nie tworze kartek ale rysuje i zdecydowanie to nie moja bajka. mimo wszystko kartki bardzo śliczne . ^v^ podziwiam. dajchipsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane i ładne, ale też uważam, że na siłę nie ma co robić - to ma być dla nas przyjemność, a nie obowiązek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie je zrobiłaś, tez mam ochotę na takie cudeńka, ale brak czasu mnie skutecznie powstrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karty powstały. Tym razem miałaś świetny pomysł na ich przygotowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podobają te prace.Najbardziej dwie ostatnie :)
    Tak bywa, że się jakaś technika twórcza podoba a jednak się jej nie wykonuje. Ja podziwiam chusty na drutach i wszelką frywolitkę. Nawet kiedyś próbowałam tej frywolitki, jednak doszłam do wniosku, że prędzej bym oszalała niż coś skończyła. Więc zostaje bezapelacyjne wieczne podziwianie. Druty natomiast są łatwiejsze do opanowania..tylko chęci ostatnio brak na cokolwiek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)