poniedziałek, 28 listopada 2022

Mech

 To dziś zdradzę, co było zapakowane w kartoniku z poprzedniego posta.
Była to chusta zrobiona na zamówienie, która będzie prezentem dla starszej Pani.

O wzorze Mech słyszałam dość często, a teraz sama miałam okazję się z nim zmierzyć,
bo o zrobienie chusty właśnie w takim wzorze zostałam poproszona.

I tak sobie powoli chusty przyrastało i przyrastało...


By w końcu stać się całością. Na zdjęciach chusta jeszcze nie blokowana.

Postanowiłam dodać do wzoru małą koronkę, żeby nie było tak monotonnie.
A powstała ona z motka Pure

17 komentarzy:

  1. Z tą śliczną koronką mech już nie jest takim zwykłym mchem, Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna, wzorek delikatny a koronką bardzo chustę ubogaca.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczypta magii u Anny28 listopada 2022 15:30

    Lidziu Twój pomysł z dodaniem koronki był trafiony w 10!
    Piękności chusta a kolor szary z różem wygląda ślicznie:)
    Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Mnie mech pokonał- no nie mogę się do niego zmusić ;( Twój wygląda cudownie- tak mięsiście i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie, tak cieplutko i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Zachwyca mnie ta delikatna pastelowa kolorystyka, a koronka to strzał w dziesiątkę.
    Buziaczki posyłam, Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu podziwiam Cię za ten mech. Co prawda nie robiłam go jeszcze a le słyszałam że jest bardzo monotonny. Kolory takie pastelowe , fajnie wyszły na tym wzorze,a Twoje koronkowe wykończenie genialne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna chusta Lideczko, a ta koronka na dole dodaje jej elegancji. Jak dla mnie Bomba! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta, taka pastelowa :-) Koronka dodaje jej szyku :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki, super wygląda ten mech i cała Twoja chusta ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka piękna chusta, jak pięknie ją zapakowałaś Lidziu, pani na pewno zachwycona:) Ja teraz robię virusa :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i elegancka chusta. Ucieszy oferowaną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, delikatna a zarazem zapewne ciepła!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna chusta, fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam ogromnie ! Rewelacyjna ta chusta Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wspaniała chusta wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)