sobota, 18 marca 2023

Aniołki

 Dzień leci za dniem, czas mi ucieka nie wiem nawet kiedy.
Nawet nie wiem kiedy te daty w kalendarzu się zmieniają.
Czasu na tworzenie jak na lekarstwo, więc choć jakieś starocie będę tutaj
wstawiać, żeby blog nie zarósł kurzem i pająki go nie oblazły... bleeeee :)

A z takich "staroci", czyli zeszłorocznych rzeczy mam dwa aniołki,
zrobione dla dwóch Ew, w podziękowaniu za piękne karty
do mojego pamiątkowego albumu.



 
Jeszcze raz Wam kochane, jak i wszystkim tym, od których karty już dostałam,
z całego serca DZIĘKUJĘ! Cudowne pamiątki :)

21 komentarzy:

  1. Przepiekne podziękowania, aniolki słodkie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Aniołki :) piękna forma podziękowania :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te aniołki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje Aniołki jako podziękowanie. Wstyd się przyznać ale dotychczas nie zrobiłam Ci karty do pamiętnika, jakoś nie czuje tego klimatu. Ale fajnie że niektóre dziewczyny Ci go zrobiły. A czas faktycznie przecieka nam przez palce. Jakoś jak pracowałam potrafiłam się bardziej do pracy zmobilizować. Tak że ciesz się, że nie masz czasu na nudę!! .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są twoje aniołki, Lideczko.
    Ściskam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołki i niewątpliwie wspaniała pamiątka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te aniołki są piękne! Dostałam takiego od Ciebie lecz w różu! Przeżył przeprowadzkę i wisi w mojej pracownii oraz przypomina mi o Tobie Lidziu 🩷
    A czas tak umyka faktycznie,że też nie wiem kiedy.Nie mam czasu się nudzić,nie znam w ogóle takiego pojęcia jak NUDA 😉🤭Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój aniołek też stroi salon😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Dziękuję za niego Lideczko 🥰, wisiał u mnie na choince i teraz czeka na kolejny sezon. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne aniołki:))boszsz jak ja potrzebuję motywacji,nic nie robię,aż mi wstyd:)))tylko słucham audiobooki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki super ! Ja ciągle myślę nad kartą dla Ciebie :) Mam nadzieję, że się w końcu zdecyduję na ostateczną wersję ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne aniołki. Ja jakoś takich kart nie umiem robić. Zresztą ostatnio i czasu mało, bo zdrowie nie dopisuje i wszystko idzie wolniej. Pozdrawiam Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutkie te aniołki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście.. też mam wrażenie że czas leci jak szalony.. Fajny pomysł na podziękowanie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszły Ci aniołki. Mi też czas tak ucieka, że nie wiem kiedy i już jest wieczór. A przez to, że ciągle coś się zmienia, to tym trudniej mi za tym nadążyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ urocze aniołki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne anielskie prace Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)