niedziela, 11 czerwca 2023

Leśny sekret

 Czyli kolejna chusta, która powstała w ramach Calu.
Chusta projektu Pomysłowa Dobromirka

 

I jak zawsze niepozorne początki


 

 Potem jest coraz fajniej


By na końcu cieszyć oko kolejną ślicznotką :)

 

Osobiście od siebie dodałam dwa ostatnie rzędy,
zostało trochę motka, to szkoda było nie wykorzystać :)


Chusta jest zrobiona z motka od WolleAmore, własny wybór kolorów



Chustę tą zgłaszam na zabawę u Madzi


Hasło to Guzik z pętelką

W tej chuście guzików nie ma, ale za to pętelek pełno.
Każdorazowa zmiana koloru w chuście to nowa pętelka :)

19 komentarzy:

  1. Fajna Twoja kolejna chusta. jest super , kolory co prawda nie moje ale wzór chyba super. I kolejna zabawa zaliczona . Podziwiam Cię za to dzierganie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale pięknie dobrałaś kolorki. Podziwiam tą dłubaninę. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta, bardzo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny idealnie pasuje do wzoru, który też jest bardzo ciekawy i niespotykany, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wzór wybrałaś, chusta bardzo mi się podoba .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne wposlne dzierganie Lidziu ... ja też mam na warsztacie chustę ale idzie mi po gruzach ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, takie energetyczne kolorki, że się ciepło robi od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna chusta Lidziu i te zachwycające kolory :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, w jesiennych (jak dla mnie) kolorach. Będzie na pewno dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, kolejna chusta jak marzenie, jestem zachwycona (choć dla mnie zawsze najbliższa sercu ta niebieska, która czeka w szafie na jesień).
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna chusta w ładnych odcieniach - wzorek nitko żerny ale ciekawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta i cudowne kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękna ta chusta Lideczko ! Pozdrawiam Cię gorąco ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidka chusta jest cudna :).

    Lidka jak wpiszesz Thumbelina Cross, to Ci wyskoczą laleczki. W oryginale mają skrzydełka ale ja ich nie haftuję.
    Ja je kupiłam na AliExpress.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację Liduś, chusta wyszła obłędnie piękna. Jesteś prawdziwą ich mistrzynią. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna chusta Lidziu, piękne kolory. Bardzo dziękuję Ci kochana za udział w kolejnej odsłonie mojej zabawy. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super chusta, choć kolorystyka kojarzy mi się z jesienią :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna i kolory takie gorące. Cudo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)