sobota, 16 września 2023

Dziś będzie duuuuużo ateciaków :)

 No ale jak się pozaczynało "milion" wymianek, to teraz trzeba je tworzyć
w ilościach hurtowych, żeby się z nich wywiązać :)

Na początek całe mnóstwo kotków


Do kompletu powstały też liski



 I ze zwierząt jeszcze jednorożce


I inne takie


Oprócz zwierzątek zrobiłam karty z dziewczynkami

 
 

Z wróżkami


Z aniołkami

 
I różnymi straszydłami :)


A oprócz tego powstały karty jesienne


Z napojami

Zimowe


I jeszcze dwie takie proste pojedyncze karty


I na koniec karty, które raczej nie pójdą na żadną wymiankę,
bo po co one komu, ale nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam
karty z moimi trzema ulubionymi firmami, w których kupuję motki :)


Numerem jeden są Kokonki, a to moje zdobycze od nich


Numer dwa to WolleAmore


 I numer trzy, czyli Agamotki


 A jak już się chwalę, to mam jeszcze kilka zdobyczy od Motki Melki


 Teraz już macie 100-procentową pewność, że szalona ze mnie kobieta :)
A uwierzycie, kiedy powiem, że te ateciaki to jeszcze nie wszystko?
Że jeszcze mam inne do pokazania? Ale to już następnym razem :)

Miłego weekendu!

15 komentarzy:

  1. WOW! Lidziu, te ateciakowe koty szmaragdowe są cudne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lideczko, wiem, że jesteś szalona, ale to miłe szaleństwo! Po prostu bawisz się świetnie przy tworzeniu równości. Popieram takie szaleństwa. Całuski posyłam, Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem dla mnie najpiękniejsze są ateciaki ze zwierzętami :)
    Niezłe masz zapasy motków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż u Ciebie powstała cała fabryka ;-)
    Te "firmowe" ATC też mogą się spodobać, gdyby ktoś zrobił karty z producentami papierów, te z ulubionymi chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, szczena mi opadła, ateciakow zrobiłaś ale sklepy z włoczkami to słodkie szaleństwo, pieknie oglądało Twoje nabytki, będą chusty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusty, sweterki i zobaczymy co jeszcze się wymyśli :)

      Usuń
    2. Matko, ja nawet u siebie jako anonim jestem, masakra z tym bloggerem :)

      Usuń
  6. Patrzę z podziwem na nieskończone pokłady kreatywności, ateciaki cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalona i zakręcona na punkcie ateciakow. Są urocze i nielimitowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Liduś, Twoje ateciaki są po prostu super.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt Lidzi jesteś szalona, zwłaszcza jak widzę te wszystkie motki. Obyś ja wyrobiła do końca życie bo niezła kasa w nich siedzi. Ja już jestem na tym etapie że nic na zapas nie kupuję choć serce by chciało do Raju :-)
    Co do ATC to jak wiesz nigdy ich nie zaczęłam robić bo jak nic bym w nie wsiąkła więc wolę nie próbować. Wszystkie Twoje są super i mam nadzieję że wymianki bardzo udane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karty Lidziu, piękne grafiki. Podziwiam ile udało Ci się ich wykonać. Zacne zapasy włóczek. Miłego tworzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłaś prace hurtowe, ale teraz to już jest MEGA hurt :) Zresztą zapasy włóczek też takie hurtowe :) Trzymam kciuki za zrealizowanie pomysłów z nimi związanych :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jej.... I ateciakow I włóczek masa.... chyle czoła!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)