środa, 6 grudnia 2023

Adwentowa choinka

 Jedna z koleżanek w pracy zaproponowała: "Zróbmy sobie kalendarz adwentowy".
Dwa razy nas prosić nie trzeba było :) Od razu się zgodziłyśmy.
Wymyśliłyśmy też, że z kartoników zrobimy sobie choinkę.
Podjęłam się tego wyzwania, zabrałam więc do domu różne kartoniki


I w końcu decydując się na wszystkie jednakowe skleiłam choinkę


Potem powycinałam w nich drzwiczki i poprzyklejałam taśmę dwustronną


A potem przykleiłam do tego fizelinę


Tył podkleiłam tekturą, żeby była bardziej stabilna


Potem dodałam "łańcuszki", "bombeczki" i numerki


Wykończyłam szydełkowym łańcuszkiem i tak powstał nasz kalendarz


Jako, że jest nas 6 w pracy, to ustaliłyśmy, że każda zapełnia 4 okienka
Zrobiłyśmy szybkie losowanie, i mi przypadły w udziale kieszonki numer

 
Takie upominki dla dziewczyn przygotowałam 





I teraz codziennie sobie do tych okienek zaglądamy i radochę mamy :)
A ja Wam wszystkim życzę miłych Mikołajek!

A tutaj już cały zestaw super upominków z okienek :)

20 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł z kalendarzem adwentowym i super wykonanie Lidziu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zgrany a Was zespół, świetnie sobie umilacoe czas adwentu a nam pozostaje pozazdrościć takiego świetnego kalendarza, wspanisla robota Lidziu !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kalendarz, masz pomysły , fajnie macie w biurze, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , pomysłowa, ładna i ekologiczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna choinka pięknie stworzona - wspaniały pomysł wspólnie realizowany a radości co niemiara tylko pozazdrościć :) pozdrawiam Beata T

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i przednia zabawa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki kalendarz i super go zrobiłaś !! A wypełnienie tych okienek tez super. Ale skoro jest Was 6 to nie kapuję co która zabiera do domu, czyli w każdym okienku musi być 6 rzeczy :-) tak sobie myślę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Aniu, każda z nas napełnia 4 kieszonki sześcioma rzeczami, tak żeby było dla każdej :)

      Usuń
  9. Lidziu wspaniałą okazała choinka.
    Pomysł rewecyjny , a radość bezcenna.
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam tulaski 🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajniejsze w tym jest ,że bawicie się wszystkie razem:))w pracy to ważne żeby się lubić.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem ile pracy włożyłaś w wykończenie choinki. Prezentuje się cudnie :).

    Świetna inicjatywa i zrobiłaś super prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam kalendarz jest rewelacyjny, wspaniała praca a sam pomysł na taki wspólny kalendarz adwentowy bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną choinkę zrobiłaś, a przygotowane prezenty na pewno ucieszą dziewczyny :) Miłej zabawy i świętowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wspaniały pomysł i wykonanie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na kalendarz adwentowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny i pomysłowy ten Wasz kalendarz adwentowy. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. I praca od razu milsza gdy taka choinka obok :) Super pomysł i świetne wykonanie .Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)