piątek, 15 marca 2024

Dla tej co kocha motyle i kolor niebieski :)

 Kiedy zobaczyłam bazę z motylkami, od razu wiedziałam
dla kogo i do czego ją wykorzystam.
Od bluzki Hope zostały mi jeszcze włóczki, więc je wykorzystałam.


Skorzystałam z wzoru na mandalę "Koci kwiat" od Wyczarowane po godzinach






 A jakie są Wasze ulubione kolory, czy motywy? Przyznajcie się :)

Ja jestem typową jesieniarą, więc uwielbiam wszystko co z związane z jesienią.
Te kolory, te liście.. a do tego słoneczniki i leśne zwierzątka

Bardzo też lubię kolor zielony i motywy wróżek, elfów i gnomków :)

 
Mandala ta jest ozdobą domu, więc zgłaszam ją na zabawę u Splocika
 

21 komentarzy:

  1. Prześliczna mandala, Gosia na pewno bardzo się ucieszyła. Ja z pór roku uwielbiam wiosnę. Trudno by było wybrać jeden motyw, lubię kwiaty, zwierzęta leśne, ptaki i motyle. Z kolorów lubię perłowy biały, szary, pudrowy różowy, czerwony i niebieski. Niedawno kupiłam żółte spodnie, po raz pierwszy ten kolor zagościł w mojej szafie - w sam raz na powitanie wiosny. Jeśli chodzi o dekoracje to w zależności od nastroju króluje biel, szary, pastele, złoto lub srebro. Ściskam serdecznie Lidziu i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką widzę pierwszy raz, fajnie wymyślone, pytasz o kolory ? Zieleń, czerwień, niebieski ale to zależy czy mieszkanie, czy ubiór, pora roku ?wszystkie byle nie zbyt mroźno i zbyt upalnie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna Mandala,bardzo mi się podoba 😘😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyślam się dla kogo Lidziu przygotowałaś tak cudowną mandalę:))) Piękna jest!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mandala i super kolory. :)
    Lubię sporo kolorów, lubię obserwować paszki i motyle.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyle i kolor niebieski to jak nic MałgosiaX , myślałam że zapomniałam o jej urodzinach czy imieninach . A tak w ogóle to w pierwszej wersji myślałam że to będzie będzie koszyk z przykrywką, zaskoczyłaś mnie tą mandalą ale cudnie Ci wyszła i na pewno będzie super ozdobą mieszkania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak w ogóle to lubię kolor zielony i motyw róży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancka mandala. Z pór roku to lubię wiosnę, ale kolory to raczej jesienne, bo różne odcienie brązu i złota. Motyw to zaś aniołek i róże

    OdpowiedzUsuń
  9. Mandala przepiękna! zachwyca a pomysł z drewnianą bazą rewelacyjny!!! lubię niebieski, czarny i beż i tonacje tych kolorów- od najjaśniejszego do najciemniejszego, jedynie mam problem z brązem, ale jak to coś mnie zachwyci w tym kolorze to też przygarnę:) nie lubię za to neonowych, krzykliwych, mocnych kolorów, no chyba że jako mały dodatek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna mandala Lidziu😍 Cudownie poprawiłaś ten dekor motylkowy i powstał piękny dekor. Ja bardzo lubię motywy kwiatowe, a kolory hmmm chyba nie mam ulubionego. Kiedyś czerń, bo niby wyszczupla haha, aż znajoma powiedziała, że w czerni wyglądam starzej. Lubię kolorowo ale i czerń się przewija 😏 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, hi, nie mam pojęcia dla kogo ta mandala:)
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniała ta mandala, muszę spróbować zrobić mandalę, mam nawet w swoich czeluściach wzór nigdy jeszcze nie robiłam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękna i starannie wykonana mandala <3 Pozdrawiam i życzę dużo sił w tworzeniu tak wspaniałych dzieł <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja team wiosna:)))i oczywiście niebieski:))ten niebieski to już jakaś obsesja:)))nawet w ubraniach się pojawił:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna ta mandala z motylami! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna mandala. A pomysł z przyozdobieniem jej motylami wprost genialny. Ty to masz Lidziu pomysły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Spectacular!!! I like shades of many colours and am not partial to only one or two colours ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Motyle i niebieski to tylko jedna przemiła koleżanka może dostać - hihihi :) Mandala wygląda cudnie i na pewno piękną ozdobą będzie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny pomysł z tym drewnianym środkiem, ja teraz szukam wzoru mandali więc może skorzystam 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna mandala, fajny pomysł z drewnianym środkiem, na którym są motyle. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)