czwartek, 11 kwietnia 2024

Gnomy - 2 Walenty

 Jak łatwo się domyślić, gnom ten miał powstać w lutym.
Ale jak to w życiu bywa, człowiek swoje a życie swoje.
Musiałam zrobić przerwę i dopiero teraz mogłam go skończyć


A tutaj już z konturami, które zawsze dają niesamowity efekt


I tak jak poprzedni i ten jest zrobiony na piku


A ja tymczasem z opóźnieniem zabieram się za marcowego gnoma.
Pewnie zanim go skończę to zastanie mnie maj :)

Zgłaszam go jako moją ozdobę domu na zabawę u Splocika


18 komentarzy:

  1. Fajny gnom.:) Pierwszy raz widzę gnoma amorka, super pomysł Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudowny Gnomik . Pięknie dopracowany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, dlaczego utarło się, że gnomy to brzydale, a one takie fajne są. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. ")
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosski! Fajny pomysł z pikiem z patyczka na lody, aż go podkradnę następnym razem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te gnomy ale są chyba bardzo wymagające, więc ten hafcik nie dla mnie , tym bardziej że nienawidzę wyszywać konturów ale efekt jest niesamowity !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny gnom a z konturami nabrał wyrazistości!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny gnom, tak to w życiu czasami bywa, że nie wyrabiamy na czas. Może jednak teraz uda Ci się nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy ten gnom. Nie można się nie uśmiechnąć na jego widok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziak :) Samych dobrych dni Lidziu :) Gosikowy Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajniutki! ciekawe, czy ustrzeli jakąś gnomkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwy z niego słodziak, Lidziu.
    Buziaczki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze takiego gnoma... Super jest :).

    Ja też właśnie jestem w trakcie haftowania gnoma ale mam inny wzór ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy różowiutki fajniutki- pięknie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny maluch Lidziu❣️ Bardzo mnie urzekł. Ściskam 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)