piątek, 14 czerwca 2024

Kartki czerwcowe 2

 Pora na pokazanie kolejnych kartek, jakie powstał na zabawy.
Pierwsza z nich na wyzwanie na blogu DIY
tutaj robimy kartki podług mapki, pod patronatem Lemoncraft 


 Według tej mapki


I moja kartka


*************************************

Druga kartka powstała na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC

 
Tym razem było Bingo na literę T
 


Wybrałam linię TATA - TRYBIKI - TURKUSOWY


*******************************************

I trzecia kartka, która powstała na zabawę Choinka 2024


I moja kartka z kolejnym misiem

11 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, misio najsłodszy, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Lidziu, misiek przeuroczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze kartki urocze !! Haftowany misio do kolekcji rewelacyjny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, haftowana to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki! Widzę że bardzo twórczo ostatnio u Ciebie. Super! Dziekuje za udział w zabawie DIY MAPKI. Pozdrawiam i zycze powodzenia. DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki. :) Ta mapka do pierwszej bardzo trudna, świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki ! Lubię takie z haftem, ale pozostałe też mi się bardzo podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ u Ciebie tworczo Lidziu, ja ostatnio nie mogę usiąść do kartek.... heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowity czerwiec. Piękne karteczki powstały. Dziękuję za udział w zabawie na blogu :) DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)