wtorek, 2 lipca 2024

Chwalę się :)

 W ciągu półrocza spotkało mnie kilka bardzo miłych rzeczy.
No to się tym wszystkim teraz pochwalę, a co :)

Radość pierwsza
Zajęłam III miejsce na blogu Diy w wyzwaniu "Białe jak śnieg"


 

Radość druga
Dostałam wyróżnienie na blogu Diy za inspirację "Wstążki i tasiemki"


Radość trzecia
Zajęłam II miejsce na blogu Klub Twórczych Mam za "Haftowanie z Coricamo"


W nagrodę mogłam sobie wybrać jakiś wzór od firmy Coricamo, wzięłam taki


Radość czwarta
Dostałam wyróżnienie na blogu Diy za "Kartkę według mapki"


 Radość piąta
Od dziewczyn z bloga Diy w połączeniu ze sponsorem firmą Lemoncraft
dostałam nagrodę specjalną, czyli ten fantastyczny zestaw papierów


Radość szósta
Dostałam wyróżnienie na blogu Diy za "Album harmonijkowy"


Radość siódma
Dostałam wyróżnienie na blogu Kartkowe ABC za wyzwanie "Bingo na literę A"

Taka moja szczęśliwa siódemka :)
Dziękuję wszystkim za te wyróżnienia, a sponsorom za fantastyczne prezenty!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci Lidziu tych wszystkich wyróżnień. Pracowita z Ciebie pszczółka i należały Ci się te nagrody Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję- wynik i osiągnięcia imponujące :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, sporo tego a i nagrody cieszą, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie !!! Gratuluję !!!
    pozdrawiam barbaratoja

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie, gratuluję Lidziu ☺️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Lidziu :) To udowadnia jak pracowita i uzdolniona jesteś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Lidziu gratulacje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Lidziu, cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych i wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo brawo !!!! Juz czekam na Twoje pracy Lidziu z wygranych nagród, należały Ci się 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu kolejna wygrana Lidziu 😀😃🙂
      https://diytozts.blogspot.com/2024/07/wyniki-wyzwania-72-bajkowy-swiat.html?m=1

      Usuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)