niedziela, 31 maja 2015

Danusia wyróżnia

Nasza kochana Danusia, ma wielkie serce, którym z nami często się dzieli.
Ja już też jestem jedną z tych szczęśliwych, wyróżnionych przez Nią osób.

Najpierw zostałam, razem z innymi, wyróżniona za wzięcie udziału
w cyklicznych kolorkach, a dokładnie chodziło o kolor Fioletowy.


A potem została jeszcze wyróżniona moja radosna twórczość.
A dokładniej, mój wierszyk napisany o żabce Stefanie :)


Danusia go doceniła, na swoim blogu pochwaliła.
I jeszcze w nagrodę wysłała cudny prezent!!!

Świetne przydaśki

Piękna świeczuszka.
Będzie do kolekcji, bo takiej jeszcze nie mam :)

 I coś na co oczy aż mi się zaświeciły z radości...
Cudne pudełeczko przepięknie ozdobione...
Możecie mi zazdrościć, bo na prawdę jest czego :)

Danusiu kochana Ty moja, ile mi radości sprawiłaś nawet nie wiesz.
 Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci za wszystko dziękuję!
Buziaki gorące przesyłam :)

A Was wszystki zapraszam do zaglądnięcia na blog Danusi,
tam dopiero zobaczycie jakie cudeńka Danutka tworzy...  :)

20 komentarzy:

  1. Ok jest czego pozazdrościć Kochana :-) piękne prezenty ach och mmm :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne pudełko :)
    miły prezencik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia naprawdę śliczne są te prezenty a te pudełeczko cudowne świeczuszka i przydasie też są świetne pani Danusia zapewne sprawiła ci wiele radości spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty Lidziu :) Na pewno powstanie z tych przydasi coś ciekawego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś :). Gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, ale Ci się poszczęściło :) Danusia faktycznie tworzy cudeńka, ale Ty też piękne rzeczy robisz i na pewno zasłużyłaś na taką nagrodę :) Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, znam to radosne wzruszenie serca na widok takich piękności, bowiem nie tak dawno i ja otwierając przesyłkę od Danusi, musiałam trzymać w karbach serce, by nie wyskoczyło z piersi... Kochana nasza Danutka i Jej wielkie serce :))) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się Danusia sprawiła, pudełeczka Ci zazdroszczę jest przepiekne , Oj chyba wzieło Danusię na wstążkowy hafcik na dobre . Gratuluje oczywiście wyróżnienia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu dostałaś wspaniałe prezenty. Pudełeczko jest rewelacyjne. Pomieści wiele skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Lidziu;) Pudełeczko dostałaś przepiękne i ,,przydasie" wspaniałe;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Lidziu wyróżnienia, bo w pełni zasłużone.
    A prezenty wspaniałe - z pewnością dobrze je wykorzystasz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne upominki dostałaś Lidziu! W pełni zasługujesz na to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pudełeczko prześliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu gratuluję wyróżnienia i pięknych prezentów, jest czego pozazdrościć:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale prezent! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu cieszę się,że taka niespodzianka sprawiła Ci radość ,dla mnie tob yła czysta przyjemność wykonać coś specjalnie dla Ciebie .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełko piękne,na kobiece drobiazgi w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia,wierszyk jest rewelacyjny,bardzo przyjemnie się go czytało :) A prezentów można pozazdrościć bo są fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)