poniedziałek, 14 września 2015

Artystki - Kolorystki ŁĄCZCIE SIĘ!!!

Oj pamiętam ten dzień, kiedy usiadłam przed komputerem
i zaczęłam wysyłać ponad  200 maili z tym tytułem :)
Artystki - kolorystki, które przez 12 pierwszych miesięcy choć raz
wzięły udział w Cyklicznych kolorkach u Danusi, wiedzą o co chodzi.

A wszystko zaczęło się od Naszej Danusi, przez jednych
zwaną naszą "matką"  przez innych naszą "królową"...
W każdym razie to Danusia już od ponad roku łączy nas
i nasze blogi, dzięki swojej zabawie w kolorki :)

Pomyślałam, że fajnie by było jakoś tą naszą rocznicę uczcić,
a właściwie to uhonorować pracę jaką Danusia w tę zabawę wkłada.
Stąd właśnie zrodził mi się pomysł na ten album.
Danusiu niech on będzie naszym podziękowaniem za ten rok naszej wspólnej zabawy.

Dziewczynki kochane, jesteście niesamowite, stanęłyście na wysokości zadania.
I to również Wam w tym miejscu należą się wielkie podziękowania za Wasze karty.
Wszystkie są piękne, mają swój charakter i na pewno sprawią Danusi wiele radości.

Jesteście przygotowane na sporo zdjęć?
Jak to nasze co niektóre dziewczyny piszą...
Zróbcie sobie kawę, jakieś ciasteczko do ręki i zapraszam do oglądania :)

Zacznę od podstaw, czyli jak zaczęła powstawać okładka do albumu.
Różne tekturki, docięte do wymiaru i oklejone tapetą. Jak widać grzbiet szeroki :)


Do środka harmonijka, zrobiona z kilkunastu tekturek


Nie chciałam za bardzo szaleć z kolorami na okładce, bo nie wiedziałam
w jakich kolorach Danusia ma wnętrza w domu, a chciałam, żeby Jej w miarę pasowało.
Stąd też postawiłam na prostotę i jednolitość barw.
A wszelakie kolorki Danusia znajdzie w środku :)


A teraz cała reszta, czyli jak wygląda album w środku, strona po stronie.
Karty były wklejane w kolejności w jakiej do mnie dochodziły.
Oprócz tych kart, które zostały zrobione w poziomie, one są wklejone na końcu.



Jeszcze raz Wam dziewczyny bardzo dziękuję, bez Was ten album by nie powstał.
A Tobie Danusiu życzę wszystkiego co najlepsze i baw nas jak najdłużej!

P.S. Jeżeli chcecie ściągnąć sobie jakieś zdjęcia, żeby pokazać
u siebie na blogu, to śmiało możecie, nie musicie mnie pytać o zgodę :)

60 komentarzy:

  1. Album wyszedł super -
    Artystki Kolorystki piękne kartki zrobiłyście
    A Ty Lidziu wszystko pięknie ułożyłaś i spięłaś w całość
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że został wykonany kawał dobrej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, nie mogłam się doczekać żeby zobaczyć album w całości :-) I żałuję, że nie mogę go osobiście zobaczyć, dotknąć każdej strony, bo tam takie śliczności! Dziękuję Ci za ten pomysł!!! Nie wiem co czuła Danutka, ale ja chyba rozpłakałabym się ze szczęścia i nadmiaru pozytywnej energii płynącej z każdej kartki! Od samego oglądania tych zdjęć można się wzruszyć :-)
    Cieszę się, że jestem częścią wspaniałej grupy jaką stworzyła Danutka - ARTYSTKI KOLORYSTKI jesteście wspaniałe! Lidziu, jesteś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow pieknie wyszedł albumik, grubiutki, na pewno Danusia przeszczęśliwa, ja bym była. Lidziu pięknie wszystko spięłaś i dziękuję ci za to, pewnie nieźle sie natrudziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie to wszystko złożyłaś do "kupy",przepięknie go zrobiłaś i ozdobiłaś,nawet nie myślałam,że taki grubas wyjdzie,baaaardzo wielki kawał roboty odwaliłaś,dziękuję Ci za to,myślę,że Danusi będzie się podobało,a tak nawisem mówiąc,ciepło się na duszy robi,że potrafimy się tak zintegrować nawet nie znając się osobiście i to dzięki takim osobom jak Danusia i Ty Lidziu,jak dobrze,że jesteście i że do Was trafiłam,ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. SUUUPER!!! Album wyszedł rewelacyjny, napracowałaś się sporo, aby wszystkie karty ładnie połączyć w całość. Wspaniała pamiątka na lata. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, stworzyłaś coś pięknego na miejscu Danusi chyba bym się poryczała z radości. Album jest imponujący nasze karty nie mogłyby znaleźć lepszej oprawy, chylę czoła i bardzo Ci dziękuję za ten pomysł i wykonanie. Lidziu jesteś wielka:))) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu ... śliczny ten album ... sprytnie wszystko obmyśliłaś cieszę się , że jestem z Wami . Myślę , że Danusi się spodoba ... to taka piękna pamiątka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu jesteś cudowna bo udało ci się zgromadzić i złożyć w całość tyle super kart dla Danusi .Album jest pękny mam nadzieję że szefowej się spodoba :-). Jeszcze raz gratuluję pomysłu pozdrawiam cieplutko i cieszę się że również mogłam dołączyć z moją pracą :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu moja złoto ,kochane artystki w życiu się nie spodziewałam takiego prezentu.
    To ,że byłam w szoku to już wiesz,bo niedawno rozmawiałyśmy przez telefon.
    Nikt na świecie nie ma tak cudnego albumu,tak wiele prześlicznych pamiątek w jednym miejscu.
    Dziś nie oceniam ,dziś dziękuję i kłaniam się w pas do samej ziemi za trud jaki włożyłaś w ogarnięcie tych wszystkich moich dziewczątek .
    Jesteście wszystkie kochane ,ogromnie dziękuję i buziaki każdej z autorek tego albumu przesyłam .
    Więcej nie napiszę ,bo słowa są zbędne,w tej księdze wszystko jest zawarte.
    Jak sie obrobię to u siebie zrobię również podziękowanie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie, Danusiu, z tego miejsca życzę wielu serdeczności, uśmiechu, bezchmurnego nieba nad głową nawet w te pochmurne dni... Danusiu, wszelkiego dobra i wielu, wielu jeszcze lat wspólnego blogowania... Danusia, po prostu jesteś kochana, czego nikt nie zaprzeczy <3 <3 <3 Pozdrawiam i cudowności życzę :)))

      Usuń
  12. Wzruszający projekt. Niesamowita praca, każda karta wykonana z duszą i sercem. To musi być wspaniałe uczucie otrzymać tak niesamowity podarek. Gratuluję pomysłu i realizacji tak dużego przedsięwzięcia. Zrobiłyście wspaniały hand made:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, jesteś WIELKA. Tak właśnie należy Cię nazywać. W jednym miejscu, zebrać wszystkie te karty, połączyć, oprawić i jeszcze wysłać do najwspanialszej osoby pod słońcem, wyczynu dokonałaś niezwykłego. Teraz rozumiem, co miała na myśli Danusia, pisząc dzisiejszego posta z adnotacją, że przygotowuje coś ekstra, czego jeszcze u niej nie było.
    Cieszę się, że mogłam małą cząstkę do tego albumu wnieść, a Ty świetnie to zorganizowałaś. Gratuluję pomysłu i wykonania. W takiej blogowej rodzinie, wszyscy stanowimy jedność i to jest piękne.)
    Pozdrawiam bardzo gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, wielki szacun dla Twojej pracowitości- wyzwanie nie lada z tym albumem... Gratuluję pomysłu i dziękuję, że zechciałaś naszej blogowej Przyjaciółce- Danusi, podziękować za ten rok wspaniałych inspiracji, które łączą nasz twórczy świat :))) Kochana, co tu dużo mówić- WZRUSZAJĄCE!!!
    Pozdrawiam i spokojności życzę, oraz kolejnych pomysłów inspirujących nasze działania... Ach! Jak ja bym chciała takie cudeńko mieć nad biurkiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusia nam zorganizowała super zabawę, pilnuje jej z miesiąca na miesiąc, rzuca pomysłami, ale Ty Lidziu również masz w tej zabawie ogromny wkład. Twój pomysł i wykonanie albumu to również mistrzostwo świata. A przede wszystkim podziwiam to, że tak bardzo Ci się chciało wykonać to dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu suuuuper pięknie wyszło :) Gratuluję ci pomysłu i ogarnięcia tego wszystkiego :) Danusia ma cudowną pamiątkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu! Kawał dobrej roboty odwaliłaś. Każda z nas poszczególne kartki i owszem, ale to co Ty z nimi zrobiłaś to przechodzi wszelkie pojęcie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu wiesz nie mogłam sie juz doczekać kiedy przesyłka dotrze do Danusi i niemogłam sie doczekac kiedy zobacze Twoje wiekopomne dzieło. Oglądałam zdjęcie chyba z nie mniejszym wzruszeniem niż Danusia. Obie jesteście wielkie. Danusia że potrafiła nas wszystkie zebrac w jedna wielką blogową rodzinkę a Ty za to że wymyśliłaś ten album , zmobilizowałas nas do wykonanie tych wszystkich kart. Dziękuje za pomysł, ogrom pracy jaki wlożyłas w ten album i perfekcyjne wykonanie.
    A wszystkim Artystkom dziękuję za mobilizację bo bez Was ten album by nie powstał !!
    Pozdrawiam seredcznie

    OdpowiedzUsuń
  19. łoł, Lidziu, jestem pod wielkim wrażeniem Twojej twórczości i pomysłowości. Stworzyłaś wspaniały album, my go tylko troszkę wypełniłyśmy :) Dziękuję za Twój wspaniały pomysł, Danusia będzie miała pamiątkę na całe życie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach! jak to pięknie wyszło!!!!!!!!! Rewelacja!!!!!!!!!! Nie powiem, że czułam, iz takie cudo wyjdzie z Twoich rączek. Po prostu rewelacja!!! Skoro piszesz, że zamieszczałaś karty w kolejności jak przychodziły to....cholerka...chyba tylko na mnie czekałaś:-) Buziaki! PS Zazdroszczę Danusi:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, nie byłaś ostatnia :) Może inaczej, Twoja karta była ostatnią zrobioną w poziomie,
      ale po Tobie przychodziły jeszcze karty w pionie :)

      Usuń
  21. Lidziu wspaniałe to jest - aż mi słów brakuje, w oczach kręcą się łzy, a na skórę wyszła gęsia skórka... to jest takie piękne - nie tylko wizualnie, ale przede wszystkim chodzi mi o gest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidko, zrobiłaś z tego albumu wielkie arcydzieło. Wykonanie go to musiał być nie lada wyczyn. Ale wartało, bo jest wspaniały. Kartki od dziewczyn śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały album Lidziu! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego pomysłu i wykonania. Kunsztowna praca. Artystki też się spisały, ciekawe te wszystkie karteczki. Poczytałaś Sobie co napisały i tego Ci zazdroszczę:) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  24. Album jest piękny, aż żałuję, że nie mogę go pooglądać osobiście

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Kochana Lidziu - zrobiłaś to przepięknie. Cieszę się, że mogłam i ja dołożyć maleńką cegiełkę do tego niepowtarzalnego dzieła. To wspaniałe być częścią tak wspaniałej grupy a to wszystko dzięki naszej Danusi. To cudny, sentymentalny album. Dziękuję za Twój pomysł i pracę nad albumem. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co tu dużo mówić :) Album wygląda imponująco :) Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tych wspaniałych projektach i u Danusi i u Ciebie Lidziu :) I oczywiście dziękuję za wielką pracę jaką wkładacie w naszą świetną zabawę :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega. Piękny wyszedł. Sama chciałabym posiadać taki piękny album.

    Już nie mogę się doczekać rozwiązania naszej zabawy fotograficznej, bo na pewno zrobię sobie jakiś kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu byłam bardzo ciekawa jak to wszystko ogarniesz i powiem szczerze, ze totalnie mnie zaskoczyłaś!
    Wyszło PIĘKNIE!!!
    kopę roboty miałaś i za to trzeba Ci podziękować, tak samo jak za pomysł i ogarnięcie wszystkiego:)
    Podziękowania należą sie też Danusi, ale to już wszystkie wiemy, bo skupiła wokół siebie świetne Dziewczyny :D
    ps.
    wiesz, że zapomniałam zrobić sobie zdjęcia?
    no ale przy pracach dziewczyn moja to prościzna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lidziu:)nie spodziewałam się takiego efektu:)Dużo pracy włożyłaś :)))dziękuję Ci za to,że Ci się chciało:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś niesamowita:)))))))Danusia od razu mi się pochwaliła i była mega szczęśliwa,zaskoczona i wzruszona;)
    Tylko Ty mogłaś wpaść na taki pomysł.
    Wszystkie dziewczyny też spisały się na medal i aż miło pomyśleć,że należy się do takiej społeczności chociaż ja to teraz trochę odstaję)
    Lideczko wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, jestem pod wrażeniem, piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu, cudowny pomysł! i jeszcze piękniejsze wykonanie!!
    Wyszło FANTASTYCZNIE!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie scaliłaś w całość te nasze prace Lidziu:) Piękny album! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lidziu, wiedziałam, że stworzysz wspaniałą pamiatke, nie taka na szybko zrobiona, kupioną... jest w tym albumie tyle serca, miłośći, podziekowania.... wszystko co najlepsze i to, że udało Ci sie zgromadzić tyle "nas" w tak krótkim czasie.... Dziekuję Lidziu całym serduszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Córcia widzę że nie tylko mnie się ten piękny album podoba ale ja miałam to szczęście że mogłam go widzieć z bliska będąc u ciebie zrobiłaś naprawdę kawał dobrej roboty i mam nadzieje że pani Danusi właścicielce tego arcydzieła też się spodobał miłego wieczoru całuski pa acha ! jestem z ciebie dumna pa

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały album! Niestety nigdy nie barałam udziału w zabawie w kolory ale widzę,że dziewczyny pięknie wywiązały się z zadania,a Ty to wszystko cudownie oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lidziu włożyłaś w ten album wiele pracy ale efekt jest niesamowity .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Lidko, i za pomysł i za ogrom pracy należą Ci się słowa uznania. Piękny album powstał w Twoich łapkach.
    I świetnie, że tak dużo kolorystek się skusiło i stworzyły niesamowite karty. Też podbiorę zdjęcia, by wrzucić je do siebie. :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie będę oryginalna, jak powiem, że czekałam na ten album i na reakcję Danutki. Pomysł fantastyczny, piękne wykonanie i pochwała dla Wszystkich Artystek Kolorystek, które stanęły na wysokości zadania ! Ale i ... mały zawód, bo jeśli w ciągu tego roku udział wzięło 200 osób, to spodziewałam się większej ilości kart. Przepraszam za szczerość. Oczywiście to nie jest Lidziu uwaga do Ciebie, tylko do tych które mogły a nie zrobiły, bo kto nie mógł to wiadomo. Liczyłam tak na co najmniej drugie tyle :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lidziu to co zrobiłaś to mistrzostwo swiata. Albumik jest przepiękny i tak rewelacyjnie wykonany, że tylko podziwiać. Danusi należał się taki praezent za to co dla nas robiła przez ten okrągły rok w cyklicznych kolorkach!
    Efekt niesamowity!.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekny jest tem album Lidziu, naprawde sliczny, az brak mi slow, dziekuje za mozliwosc udzialu w tym przesiewzieciu :) pozdrawiam i dziekuje tez za trud, ktory w to przedsiewziecie wlozylas.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lidziu! Dobra robota! Pomyślałaś o wszystkim, wyszło świetnie! Dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ten album jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Album przerósł moje najśmielsze wyobrażenia!!! Jest po prostu przepiękny :) Tyle pracy... ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszce raz Lidziu - jesteś wielka :))))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Niesamowity efekt ;) Ile w sumie jest kart, bo gubię się w rachubie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe przedsięwzięcie Lidziu !!!
    Cieszę się bardzo,że mogłam wziąć w nim udział :)
    Pomysł,wykonanie - FANTASTYCZNE !!!!
    Ogrom pracy i serca włożyłaś !!!!
    Dziękuję i ja :)
    Buziolki :* :* :*
    Ps. Dziewczyny ...Wasze prace są extra !!!
    Pozdrowienia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny ! Większego nie widziałam !!!! gratuluje wytrwałości oraz pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  49. Lidziu, dziękuję Ci za pomysł, zebranie nas i wykonanie:) Piękne dzieło!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lidziu, dziękuję, że mnie zaprosiłaś do tego przedsięwzięcia. Cieszę się, że są tacy jak Ty, Danusia, którym się chce i zawsze zdążą na czas. Czuję się zmotywowana do kontynuowania tego dzieła, czyli brania udziału w kolorowych wyzwaniach. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  51. No to ściągnęłam bez pytania ;) Dzięki za świetny pomysł i fantastyczne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana ogromny szacun za ten album. Byłam pewna że efekt będzie nieziemski ale album przedł wszelkie oczekiwania. Jestem pod wrażeniem że zjednoczyłaś nas we wspólnym dziele i powstał ten kawałek historii o wspaniałej zabawie dla wspaniałej osoby od wspaniałych artystek-kolorystek. Ciszę się że mogłam wziąć w tym udział :) Buziaki

      Usuń
  52. wielkie brawa za wspaniały pomysł na album i ogarnięcie tych wszystkich spływających kart! Prezent niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Album podziwiałam już u Danusi - jest przepiękny, a Ty miałaś naprawdę świetny pomysł. I Tobie należy się nagroda za pracę, którą w niego włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)