Sprzedaję wykrojniki

sobota, 12 grudnia 2015

Dziś się będę chwalić

Bo ostatnio los się do mnie uśmiechnął i wygrałam na dwóch blogach :)

Pierwszym szczęściem było wygrane candy u Ilonki


Myślałam, że wygraną będą 3 bransoletki, a tutaj....
Popatrzcie jak hojnie mnie ta kochana dziewczyna obdarowała :)




Drugim zaś szczęściem, to było złapanie licznika u Madzi


Udało mi się go złapać i zobaczcie jaki prezent za to dostałam :)


Dziewczynki obie, bardzo ale to bardzo jeszcze raz Wam dziękuję.
Swoimi prezentami - niespodziankami sprawiłyście mi ogrom radości.
Buziaki dla Was gorące! :)

22 komentarze:

  1. Szczęściara jesteś gratuluję.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranych. Świetne prezenty Lidziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z Twojej radości :)
    Buziaki :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję podwójnego zwycięstwa. To było jak kumulacja w totka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratulacje, oby więcej takiego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córeńko piękne prezenty otrzymałaś, i gratuluje ci wygranych i oby szczęście nadal ci sprzyjało :-) miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście do tych wygranych , trochę zazdroszczę takich fajnych prezencików..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję bardzo ładne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się że sprawiłam radość, dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Lidziu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wygrane Lidziu. Gratulowac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję fantastycznych nagród Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, szczęściaro! Każdy chyba lubi prezenty ale trzeba miec do nich jeszcze gram szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu jesteś szczęściara i to w czepku urodzona !Aż dwa prezenty wylosować ??! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, świetne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)