środa, 16 grudnia 2015

Religijne

Czyli kolejne karteczki świąteczne jakie poczyniłam.
Dziś pokaże wszystkie z motywami religijnymi.


Jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Ja już wszystkie zamówienia ogarnęłam i oddałam do ludzi.
Kartki zrobione, wypisane i wysłane. Szkoda że nie zrobiłam zdjęcia
przed pójściem na pocztę, ilości hurtowe; cała wielka torba zapakowana.
Nawet nie pytajcie jaką minę miała Pani na poczcie jak to wszystko zobaczyła :)

Swoje prezenty dla najbliższych też już popakowałam.
A propos prezentów, zapraszam do robienia zdjęć na "Rok w zdjęciach"
I w końcu ten tydzień mogę poświęć na wypucowanie mieszkania :)
No i jeszcze trzeba je jakoś ładnie, świątecznie udekorować,
a potem jeszcze popiec placki, czy to do pracy czy na wyjazd.
O rany a przecież już za tydzień jadę do Rodziców, czy ja z tym wszystkim zdążę?......

19 komentarzy:

  1. zdążysz Lidziu spokojnie :) Na pewno pięknie przygotujesz się do świętowania :)
    Karteczki piękne a u mnie podobni jak u Ciebie Lidziu, życzonka wysłałam...ale jeszcze niektóre rzeczy prezentowe tworzę i do pakowania daleko....ale jutro planuję upiec z maluchami kolejne ciasteczka, zawsze coś do przodu i dla maluchów frajda :) Nie zamęcz się i w tym wszystkim RADOSNYCH przygotowań Lidziu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu wszystkie kartki pięknie przygotowałaś i od serca ,a to najważniejsze.
    Ja na pocztę 3 razy z torbami latałam ,dziś idę ostatni raz .Moja znajoma co tam pracuje tylko głową kręci jak mnie widzi z taką hurtową ilością .Cóż raz się żyje,ciągle czasu mało aby wysłać do wszystkich tych których chciałabym obdarować ,choć i tak w tym roku jest tego masa.To co bedzie za rok?Aż strach pomyśleć .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności karteczki :) Ja jeszcze jestem daleko w polu, ale myślę, że też jakoś "ogarnę" te święta :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając Ciebie to będzie niezła tonka :) ile wyszło tak z ciekawości?????ty zawsze w pełni przygotowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne Lidziu te karteczki , są bliscy do których nie wypada wysłać innych :-)
    Trochę Ci zazdroszczę , że już ze wszystkim się obrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, bardzo świąteczne!
    U mnie w tym roku także przeważały religijne, ale podejrzewam, że w przyszłym będzie już więcej mikołajowych, bo uzbierało mi się trochę grafik z poprzednich lat. :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Lidziu, to i tak w mig się uwinęłaś! A ja to w czarnej ... dziurze! A karteczki piękne poczyniłaś. Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kartki, wielki podziw dla twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Lidziu już wszystko przygotowane :) Karteczki cudne , Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Córeńko karteczki są prześliczne a szczególnie ta piąta jest cudna :-)Miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu mówisz hurtowa dostawa na pocztę, oj znam to bardzo dobrze;)a co do karteczek są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kolekcja. Ja też już wszystko wysłałam. Okna pomyte, chata wstępnie ogarnięta. W lodówce już siedzi bigosik,pierogi,uszka,zakupy zrobione. Teraz czeka mnie pieczenie ciast i gołąbki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki Lidziu! Bardzo udane i piekne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę się założyć, że ze wszystkim zdążyłaś i wypoczywasz teraz spokojnie u Rodziców. Kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)