Sprzedaję wykrojniki

poniedziałek, 29 lutego 2016

Wymianka igielnikowa

Nie ma mnie teraz w domu, musiałam na jakiś czas pilnie wyjechać.
I praktycznie nie mam czasu, ani ochoty, na siedzenie teraz na blogu.
Mam spore zaległości, ale obiecuję, że jak już wszystko będzie dobrze,
to po powrocie do domu zajrzę do Was i nadrobię co się da :)

Tymczasem pochwalę się igielnikiem jaki dostałam w ramach
Wymianki igielnikowej u Małogś13


Mój igielnik, który zrobiłam dla Beatki, pokazywałam wcześniej,
ale dla przypomnienia wyglądał Tak:


A dziś się chwalę igielnikiem jaki ja dostałam w prezencie od Iwonki :)


A w środku jeszcze ukryte słodkości :)


Iwonko jeszcze raz bardzo Ci za niego dziękuję.
Małgosiu, Tobie dziękuję za świetną zabawę.

Przy okazji muszę się pochwalić, że ten mój igielnik
w głosowaniu u Małgosi zajął zaszczytne III miejsce.
Bardzo dziękuję wszystkim na niego głosującym.
A Sarence gratuluję wygranej, kotek był świetny! :)

Przy okazji mogę jeszcze zaprosić wszystkich chętnych,
do obejrzenia świetnych zdjęć, prac dziewczyn i wierszy,
które powstały na Wyzwanie urodzinowe u Maksa


Ja trafiłam na Jego blog dopiero przy ostatnim zadaniu,
i z miłą chęcią też wzięłam w nim udział (jestem tam jako lidia23)
Kto chce może tam zajrzeć, popodziwiać a także zagłosować
na Waszym zdaniem najfajniejsze prace. 

To ja zmykam, odezwę się za kilka dni.
Pozdrawiam Was wszystkich gorąco :)

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe igielniki, aż oczy z wrażenia wytrzeszczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu igielniki świetne ,ten Twój pamiętam i też go komentowałam .
    Kochana spokojnie poczekamy,załatwiaj swoje sprawy i potem wracaj do nas .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne igielniki :)
    Lidziu, mam nadzieję, że wszystko załatwisz szybko i wrócisz do nas ze zdwojonymi siłami! :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, cokolwiek się dzieje, trzymam kciuki, żeby wszystko sie poukładało.
    Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lideczko, są ważniejsze sprawy od blogowania. Mam nadzieję, że wszystko dobrze u Ciebie i powrócisz niebawem. Trzymam kciuki kochana!
    Igielniki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.Jaki piękny wiersz napisałaś u Maksa! Gratulacje!

      Usuń
  6. Lidzia spokojnie załatw swoje sprawy :) i wróć jak będzie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidzia spokojnie załatw swoje sprawy :) i wróć jak będzie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu spokojnie sobie załatwiaj swoje sprawy , blogi nie uciekną, my tu na Ciebie poczekamy. Powodzenia.
    I gratuluje III miejsca w igielnikach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne! W życiu bym takich nie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wymianka igielnikowa :) Trzymam kciuki za pomyślne zakończenie spraw, którymi się zajmujesz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności !
    i czekamy Lidziu na Twój powrót !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu - powodzenia! No i śliczne igielniki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokoju w załatwiania spraw w realnym świecie.
    Piekne igielniki i świetna wymianka. Gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Głosowałam na obie prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. super igielnik dostałaś, życzę Ci, aby wszystko poukładało się po Twojej myśli

    OdpowiedzUsuń
  16. To widzę, że masz podobnie jak ja - też wyjechałam, "aż" na cztery dni, a zaległości na blogowisku takie, że hoho. Gratuluję wyróżnienia - należało Ci się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne te igielniki :) Ten ze słoiczkiem bardzo praktyczny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)