środa, 3 lutego 2016

Wymianka kartkowa "Nietypowe Święta" - Luty

Nie wiem jak Wy, ale ja już się nie mogłam doczekać
na kolejną wymiankę, a dokładniej na Wasze kartki.
Wasze interpretacje są tak różnorodne i tak fantastyczne,
że nic tylko patrzeć i podziwiać Waszą kreatywność.

W poprzednim miesiącu robiłyśmy kartki z ptasim mleczkiem.
Kto chętny je jeszcze raz obejrzeć zapraszam tutaj
A tymczasem pokazuję tabelę z pierwszymi wynikami głosowania


Jak na razie pierwsze miejsce ma Agata Baran
Drugie Misiek77, a trzecie Milka Chmiel, gratuluję Wam dziewczęta.
Jednak w ciągu kwartału wszystko może się zmienić,
przed nami jeszcze dwa głosowania, więc każdy ma szansę :)

No to przejdźmy do tematu dzisiejszej wymianki, a w tym miesiącu
obchodzimy "DZIEŃ SPOGLĄDANIA W NIEBO"
A temat ten wymyśliła dla nas EWA KWIATKOWSKA


Prawda, że bardzo fajny i przyjemny temat?
A na kartce obowiązkowo ma się znaleźć:
PTASZEK - obojętnie w jakiej postaci

To teraz dla przypomnienia skrócony regulamin

* Do 7 lutego trwają zapisy na wymiankę
* Do 14 lutego wysyłacie mi zdjęcia swoich kartek
* Od 15 do 20 lutego trwa głosowanie na karteczki
* Od 20 do 25 lutego wysyłamy kartki do swoich par
* Wcześniej ich nigdzie nie wysyłamy ani nie pokazujemy! 

Pamiętajcie, żeby na każdej kartce był napis z okazji jakiego święta jest zrobiona.
Obojętnie czy on będzie na wierzchu, czy też w środku kartki, byle w ogóle był.
Dokładny regulamin znajdziecie tutaj
A ja jak zawsze proszę o jego przestrzeganie :)

Lista osób chętnych na wymiankę:

Jeżeli któraś z Was może wysłać za granicę, 
to napiszcie mi to proszę w mailu.

29 komentarzy:

  1. Córcia temat ciekawy więc i ja się zapiszę a zwyciężczyni czyli pani Agatce gratuluję wygranej spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyni:-) zapisuje się i proszę o kogoś z Polski:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja Lidziu również się dopisuję :):):)
    miłego dzionka życzę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. a ta wygrana to WIELKA niespodzianka dla mnie i dziękuję za głosy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Lidziu oczywiście się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wszystkie oddane na mnie glosy, oczywiście zapisuję się na kolejny etap

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja,i ja ,zgadzam się na zagraniczną,ostatnia doszła bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsza kartka jest moja! Gratuluję Agatce. Zapisuję się na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak obiecałam zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwyciężczyni. Lidziu wybacz, ale w ty miesiącu wymiankę muszę odpuścić. Zbyt mało czasu na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Agaty :) Oczywiście nie może mnie zabraknąć w tym temacie (w końcu sama go wymyśliłam :D Zapisuję się :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. JUż nie mogę się doczekać prac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety... Co temat to trudniejszy :) To ja też się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapisuję :))
    Gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, myślałam, myślałam i wymyśliłam.... dopisz mnie do zabawy :) ale wiesz, że masz mnie upominać :p I może być z parą z zagranicy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bawię się i mogę wyslac zagranicę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. i w tym miesiącu przyłączam się do zabawy :)
    gratulacje dla dziewczyn :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem jak, nie wiem kiedy, ale się piszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przegapiłam, termin zapisu... eh.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)