piątek, 15 kwietnia 2016

Głosujemy na kartki - Kwiecień

Ja się martwiłam, ze temat jaki był zadany tym razem
może się okazać tematem trudnym do zrealizowania, a jednak nie.


DZIEŃ FOLKLORU - bo taki był temat,
chyba każdej z nas przypadł do gustu, bo powstały świetne kartki.
Na prawdę, ja jestem każda jedną zachwycona!

Mam nadzieję, że i Was oglądających zadziwią i zachwycą.
A Wasze uznanie dla nich niech będzie wyrażone głosami, które oddacie.

I jak zawsze dla przypomnienia:



Ankieta jest anonimowa, więc kartki są bez podpisu.

Każda kartka ma za to swój numer. NIE piszcie numerów kartek w komentarzach! 
Z prawej strony bloga jest sąda z numerami kartek.
  Tam oddajcie swoje głosy na wybrane kartki. 
 
Możecie zagłosować, każdy na 3 kartki  
Trzeba zaznaczyć od razu 3 wybrane kartki i dopiero wtedy kliknąć "głosuję".

Oczywiście nie głosujemy na swoją, liczę na Waszą uczciwość!
GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY KTO TYLKO CHCE!!!

A tutaj już zdjęcie kartek:

Kartka 01 
Natalia F do Małgoś13

Kartka 02
Sarenka do Elunia B

Kartka 03
Czarna dama do Sarenka

Kartka 04
Elunia J do Anna T

Kartka 05
Krysia do Klara D

Kartka 06
Świat według Basi do Czarnej damy

Kartka 07
Elunia B do Krysi

Kartka 08
Ewa Kwiatkowska do Natalia F

Kartka 09
Misiek77 do Agata Baran

Kartka 10
Etoile do Misiek77

Kartka 11
Klara D do Elunia J

Kartka 12
Agata Baran do Ana-lungs

Kartka 13
Małgoś13 do Milka Chmiel

Kartka 14
Milka Chmiel do Etoile

Kartka 15
Renia do Ewa Kwiatkowska

Kartka 16
Anna T do Renia

Kartka 17
Ana-lungs do Świat według Basi



No to oglądajcie i głosujcie!!!


I przypominam, że kartki wysyłamy
w terminie od 20 do 25 kwietnia!         

22 komentarze:

  1. łaaa ale cuda, ciężko wybrać tylko trzy. Wszystkie piękne i wykonane po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia! głosy są już oddane a karteczki jak zawsze są piękne spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam.Wspaniałe kartki i ciężki był wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki :) Trudno było wybrać tylko 3. Głos swój oddałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie po raz pierwszy miałam problem z wyborem 3 kartek , bo wszystkie sa praktycznie świetne. Gratuluję dziewczynom świetnych pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne i kolorowe :) Szkoda, że tylko trzy można wybrać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kartki oj bardzo ciężki wybór

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam i wymiękłam - jak tu trzy najpiękniejsze wybrać, jeśli wszystkie równie piękne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki, a wybór tych trzech naj... bardzo trudny. Głos oddany.

    OdpowiedzUsuń
  10. trudny wybór, ale po kilkukrotnym obejrzeniu kartek w końcu wybrałam

    OdpowiedzUsuń
  11. no cudne karteczki :) jak zobaczyłam temat to bardzo chciałam się włączyć do zabawy, ale niestety od kiedy zostałam sołtysem to nie mam tyle czasu co kiedyś... a karteczki są takie śliczne, że trudno było zdecydować :) uwielbiam folk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że motywów folkowych nie trawię - kartki cudne :)) głos oddany

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie kolorowo się zrobiło :)
    Głosy oddane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace :).

    Z ciekawością czekałam na kartki z tego wyzwania :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybór najlepszych kartek jest co miesiąc trudniejszy. Są cudowne....Ciekawe, którą dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i kolorowe karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z braku czasu w tym miesiącu nie mogłam wziąć udziału w wyzwaniu,ale zagłosować mogłam,

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są przepiękne, miałam problem z wyborem, ale oddałam swe głosy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam swoją dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)