sobota, 3 czerwca 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Stokrotki


Gotowi jesteście na kolejną porcję cudnych karteczek?
Dziś będzie pięknie, majowo, kolorowo a wszystko za sprawą
bzów, jakie się na naszych kartkach znalazły :)
I tak, żeby nie przedłużać, swoje kartki wysłały...

Ewa Gil do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Annette

Annette do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Anny T

Anna T do Agulek

Agulek do Reni

Renia do Natalii F

Natalia F do Al lienor

Al lienor do Micia Marena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Any

Ana do Świat według Basi
BRAK ZDJECIA  
Świat według Basi do Krysi

Krysia do Ewy Kwiatkowskiej

Ewa Kwiatkowska do Czarnej damy

Czarna dama do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Małgosi X

Małgosia X do Madzi B

Madzia B do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Etoile

Etoile do Ewy Gil

Prawda, że śliczności?
Już jestem ciekawa jak będą wyglądały kartki czerwcowe.
Kwiatek dla nas wymyśliła Ewa Gil i będą to:

Obrazek znaleziony w internecie

Dziewczyny, czas na wysyłkę kartek jest zawsze do końca miesiąca.
Poczekajcie więc jeszcze zawsze trochę, bo może Wasze kartki dojdą.
Jeżeli jednak nie dojdą do 10 czerwca, to wtedy dajcie mi proszę znać.
Jeżeli ktoś nie dostał swojej kartki z poprzednich miesięcy, to też niech mi napiszę.

I bardzo proszę, żeby zawsze DAĆ ZNAĆ adresatce,
jak już kartka do Was dojdzie, żeby się nikt nie martwił :)

Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 czerwca.
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

29 komentarzy:

  1. Bzowo i pięknie :) Bawię się dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia! Ale dużo cudownych karteczek, jest co Podziwiać, Stokrotki bardzo lubię więc się zapisuję, Spokojnej nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście na stokrotki też się piszę
    Bzowe kartki dziewczyny są cudne i jakie różnorodne.
    Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu powstały tak piękne karteczki, że pomimo, że już czerwiec to jeszcze intensywniej zapachniało majem i bzem :)))
    Na stokrotki oczywiście się dopisuję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki:) i jak zwykle pełna różnorodność:) na stokrotki oczywiście się zapisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bzowe kartki! Czekam na stokrotkowe;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też się bawię dalej:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo mojego gapiostwa (już się poprawiłam i dosłałam zdjęcie - haha) zapisuję się na dalszą zabawę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne karteczki powstaly i oczywiscie bawie sie dalej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny bukiet bzów. A na stokrotki też się oczywiście zapisuję.
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki piękne. Na stokrotki się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki zrobiłyście Dziewczyny! Wielkie brawa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bzowa galeria! Wszystkie karteczki są przecudne :) Na również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki upstrzone cudnymi bzami :)
    Pozdrawiam i całuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne te nasze kartki, pachnące bzem
    Dołączam do zabawy kocham stokrotki za ich delikatność i kruchość
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie blogowe koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki piękne,
    Zapisuje się na stokrotki

    OdpowiedzUsuń
  18. Porządkowałam dziś swoje wzory i zastanawiałam się, jaki to kwiat przypadnie na czerwiec, no i proszę - stokrotki. Powinnam je mieć, a jak nie, to coś się wymyśli.

    Kartki z bzami przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda z Was robi takie piekne kartki. Moje beztalencie w tym kierunku nakazuje jedno - się wszystkimi zachwycać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki stworzyłyście :-)
    Bzy zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawa dla uczestniczek! Karteczki prześliczne. Jestem ciekawa jak będą wyglądały ze stokrotkami. To piekne kwiatuszki, przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kartki dziewczyny zrobiły :).

    Lubię bzy ale mają zbyt intensywny zapach więc podziwiam je tylko na dworze :).

    Kartki że stokrotkami na pewno będą pełne uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne bzy! I jakie pomysłowe kartki - każda prezentuje inne podejście do tematu. Niezmiennie mnie zdumiewa pomysłowość przy tworzeniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że mnie olśniło - to dziś.
    Uprzejmie poproszę o zapisanie mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)