sobota, 23 września 2017

Karteczki na pozostałe zabawy

Oj coś mi ostatnio ten czas tak strasznie szybko leci.
Ledwo mi się dzień zacznie, a już się kończy,
tydzień za tygodniem mija nie wiadomo kiedy.
A wszystko co zaplanowałam robię z opóźnieniem...

Na szczęście mimo wszystko jeszcze w terminach się mieszczę :)
I tak dziś pozostałe kartki na zabawy u dziewczyn.

U Uli K, ja wybrałam opcję z trzema królami



*********************************

U Inki miała powstać kartka na zasadzie wyboru.



U mnie jest to kolor czerwony i beżowy. Deseń w paseczki i w krateczkę.
A jako motyw wybrałam dzwonek i powstała taka karteczka



********************************

I zapisałam się jeszcze na wspólne tworzenie karteczek z Ewunią

Jako pierwszy robimy taki fajny składaczek


Bardzo łatwo i przyjemnie się go robi, polecam.
Moja karteczka wygląda tak:


Miłej niedzieli wszystkim życzę :)

35 komentarzy:

  1. Lidziu wyszywani trzej królowie rewelacja, dzwoneczek śliczny, ale myszka do zakochania.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeńko! Wszystkie są Przeurocze - Miłego wieczoru, Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności karteczki :) Składaczek chyba najładniejszy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lideczko - bardzo podobają mi się Twoje karteczki:)Składaczek po prostu wymiata....ale słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! ja oczywiście zaczarowana xxx królami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne wszystkie karteczki
    milej niedzieli
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki zrobiłaś, a składaczek jest zachwycający!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki zrobiłaś Lidziu :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza myszka i piękny składaczek z nią w głównej roli :-D Pozostałe świąteczne kartki też wspaniałe :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są piękne! Ale ta z myszką jest po prostu przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, wszystkie karteczki są świetne! A o czasowym pędzie nawet mi nie mów:( Czasem muszę się zastanawić ile mam lat;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki Lidziu, trzej królowie najbardziej wpadli mi w oko!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki :DDD. Ta z królami-super :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita:)ja odpadłam od kartek i jakoś nie mogę się zmobilizować żeby ponownie je robić:))to chyba nie moja bajka:))))tym bardziej Cię podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, mimo, że czas ucieka, udało Ci się go dogonić z takimi wspaniałymi karteczkami. Mysia jest słodka!
    Milion buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow. Niesamowite te karteczki. co jednak to lepsza. Podziwiam też że robicie te trójwymiarowe. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. I mój czas pędzi jak szalony. A może to ja jestem powolniejsza? Kartki zrobiłaś piękne, a ten składaczek Ewy trochę mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jedna to piękniejsza :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu cudne karteczki!
    Haftowany obraz Trzech Króli wspaniały, dzwoneczek śliczny ale kartka przestrzenna z myszką rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki Lidziu. Przestrzenna jest niezwykle efektowna!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace! Wciąż zaskakujesz tempem i ilością w swoim rękodziele. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach Lidziu sliczne te krzyzykowe karteczki, mam do krzyzykow słabość...

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu aj tez gonię czas i dogonić nie mogę .
    A kartki świetne powstały , składaczek bombowy, nie myślałam , że się da do niego haft wsadzić a tu proszę wyszło rewelacyjnie. Hafcik z myszką jest cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu kartki swietne. Haftowani krolowie cudnie a składaczki po prostu wymiatają. Chyba musze sprobowac. Pozdrawiam serdecznie.


    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki Lidziu :) Tym razem najbardziej podoba mi się składaczek z tą słodką myszką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne karteczki, ja standardowo w tyle z karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne karteczki a składaczki są rewelacyjne . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piekne, ale myszka jest zachwycająca. Myślę, że to zasługa wszystkich czynników - pięknego wzoru, doboru kolorów i formą. Po prostu super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Lidziu, mimo, ze czas ucieka, to i tak masz z nim jakies układy, bo z zadań wywiązujesz sie przed terminami.
    Piękne karteczki powstały 😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Każda z nich to odrębna historia, masz niesamowity talent, nie ma takich słów , które w pełni wyraziłyby moją fascynację:-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki zrobiłaś i każdą dopieściłaś w szczegółach :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj skąd ja to znam, ten czas jakby przyspieszył, bo przecież kiedyś płynął wolniej. Urocze karteczki:) zwłaszcza te z hafcikiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)