czwartek, 7 września 2017

Różane candy

Wkrótce lat czterdzieści kończę
A w mej głowie myśl się plącze
Że dalej jestem piękna, młoda (hi hi)
A we mnie radość i swoboda.

Wprawdzie latek mi przybywa
Ale tak to w życiu bywa
Od teraz marzenia będę wcielać w życie
Przy tym bawić się znakomicie
Nie zrezygnuję z przyjemności
I nadrobię zaległości, bo

Obrazek znaleziony w internecie


Należę do tych, pewnie nie licznych osób, które nie kryją swojego wieku.
Zawsze powtarzam, że skoro było się pięknym i młodym,
to trzeba też być starym i brzydkim :)

I tak sobie pomyślałam, że uczczę tą swoją 40-tkę
obdarzając jedną z Was drobnym upominkiem.
Bo kto powiedział, że na urodziny to trzeba tylko prezenty dostawać?
Ja z miłą chęcią w swoje urodziny komuś prezent dam.

Candy różane, więc już można się domyślić
co będzie główną nagrodą do wygrania.
Te oto różyczki:

Ojej... trochę nie bardzo wyglądają, to może teraz będzie lepiej?

A już tak na poważnie. Skoro 40 lat, to i 40 różyczek
A wyglądają one tak:

Oczywiście do tego dorzucę jakieś słodkości i przydasie.
Ale to niech już pozostanie póki co tajemnicą :)

Jeżeli ktoś jest na te różyczki chętny, to zapraszam.
Zapisy trwają do 6 października 2017r
A do kogo one polecą dowiedzie się dokładnie
w dniu moich urodzin czyli 7 października 2017r

Jeżeli chodzi o regulamin, to zapisy pod tym postem
i banerek u siebie na blogu i już :)
Wysyłam tylko na adres Polski.

Obrazek znaleziony w internecie

55 komentarzy:

  1. Córeńko! Cudowne różyczki, Ja w kolejce nie staję bo już mam takie różyczki. Spokojnej Nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, róże cudowne, chętnie przygarnę więc ustawiam się grzecznie w kolejce:) pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staje w kolejce, marzą mi się takie różyczki, może szczęście mi dopisze i na moje wyjątkowe, listopadowe urodzinki beda moje ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu to ja staje w kolejce bo gęba mi sie śmieje po przeczytaniu Teojego weselnego posta:) banerek porwe jak bede przy komputerze:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże cudne. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu Kochana - jak ja się cieszę, że wkrótce dobijesz do mojej 40 - owej ekipy. Nie ma jak to my....babeczki z 4 na przodzie:):)
    Kochana Z chęcią wzięłabym udział w Twojej zabawie -ale ostatnio tak pięknie mnie obdarowałaś, że nie będę zabierać tego szczęścia innym...
    Buziaki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, gratuluję super urodzin, młoda z Ciebie dziewczyna :)
    Podziwiam Twoje różyczki, a szczególnie ich ilość i super kolorki :)
    Życzę Ci samych przyjemności i wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róze kocham ,a te sa słodziachne chetnie przygarnę
    ja wieku swojego tez się nie wstydzę i głosno mówie :))
    Czyli powiadasz ,że u Ciebie zmiana kodu na 4 z przodu :D

    pozowdzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już składam Ci serdeczne urodzinowe życzenia! Niech spełniają Ci się marzenia!!! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Banerek już jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Piękne różyczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No oczywiście ,że się zapisuję:)))dobrze powiedziane,jak się było młodym i ładnym to trzeba być starym i brzydkim:)))))ale ja Ci powiem miałam dziś spotkanie z moim kolegom z podstawówki:)nie widzieliśmy się ponad 40 lat:))ja go nie poznałam a on mnie tak:)pytam go jak Ty mnie poznałeś?przecież jestem 50 kg starsza,a on mi na to -ale nieustająco urocza:))))))słodkie ,nie:))))i tego samego Tobie życzę:)żebyś była nieustająco urocza:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu wiek piękny-jak to mój mąż czasem mówi na kobietki "rycząca czterdziestka" Podziwiam piękne te różyczki a że ja takich cudeniek nie potrafię robić to chętnie ustawię się w kolejce. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny prezent,ale tym razem dam szansę innym

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chętna, ja! Lideczko, jaka "stara i brzydka"? Zawsze piękna i młoda, pamiętaj.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koło takich róż nie można przejść obojętnie! Z przyjemnością bym je przygarnęła :)
    Lidziu, wiek nie jest ważny. Ważne żeby duchem mieć te naście lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lat mamy tyle na ile się sami czujemy !!
    Sto lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki bukiet to ogromna pokusa tym bardziej, że sama nie szydełkuję. Chętnie spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja staję w kolejce po te cudne kwiaty :) A życzeń jeszcze nie składam, bo przyjdą pocztą :) Wiek w sumie nie ma większego znaczenia - najważniejsze jest na ile lat się czujemy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu życzeń jeszcze ni składam, przyjdzie pora to będą :)
    Różyczki piękne, a ja kocham róże więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama niedawno zmieniałam kod z przodu, ale na jeden niżej. Dla mnie to ogromne przeżycie, i chyba jeszcze tego nie "ogarnęłam". Tobie Lidziu życzę wszystkiego co najlepsze na każdej płaszczyźnie życia:)
    Twoje różyczki wyglądają cudnie, więc bardzo chętnie się zapisuję do Twojej zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Lidziu :)
    Humor i optymizm Cię nie opuszcza :)
    To najważniejsze :)
    Ja już mam czterdziechę za sobą...z dniem 21.08 - 42 pyknęło " minęło " :( Jak jeden dzień !!!
    A przed chwilą obchodziłam 40 :(
    ha ha ..a raptem 18 !!!
    Czas leci jak szalony !!!
    Lidziu Kochana :) Piękne różyczki ,zachwycam się nimi,mam jedną takową ( czy czasem nie od Ciebie ? Nie dołączę do Candy,ponieważ te mega róże do moich kartek nie pasują gabarytem !!! :D
    Powodzenia w zabawie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu, podziwiam cię za tyle udzierganych różyczek. Są śliczne. Nie będę zabierać miejsca w kolejce. Dam szansę innym (jakby co to chyba dałabym radę sobie wyszydełkować ) pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie one śliczne! Życzeń wiadomo, jeszcze nie składam, więc musisz być cierpliwa :D A na różyczki chętnie się skuszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu, toż to sama młodość! Co to jest mieć czterdziestkę! Jeszcze tyle do zrobienia, zobaczenia...wszystko przed Tobą:)
    Oczywiście stoję w kolejce po te kolorowe różyczki!
    p.s.Jesteś o rok młodsza od mojego syna:) Będę do Ciebie mówiła CÓRECZKO!Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Lidziu:) życzeń nie składam ale staję w kolejce po różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu, piękne urodzinki się szykują!
    Na życzonka przyjdzie jeszcze czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękności przygotowałaś :) Staję po nie w kolejce i jeszcze nie pora, ale już śpiewam sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie z moją mamą macie w październiku okrągłe urodziny tylko moja mama 20 lat więcej :).

    Ja swojego wieku też nie ukrywam ale nie podchodzę tak optymistycznie do przybywających mi lat ...

    Hihi tak się zastanawiałam co, to za różyczki na pierwszym zdjęciu, a tu taki psikus ;).

    Lidziu chętnie przygarnę Twoje kwiatuszki. Cudny byłby z nich wianek na drzwi lub okno :).
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  28. och ech .......... ja juz też po 40-tce i różnie to bywa ... twój optymizm mnie nieco postawił na nogi , miło słyszeć takie słowa są budujace i pokrzepiające . Życzę Ci byś zawsze była taką optymistką i czerpała z życia garściami . Chętni przygarnę Twoje kwiecie .

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne różyczki Lidziu , chętnie je przygarnę , tak radośnie piszesz o tej 40-tce, że chyba jakoś łatwiej ją przyjmę w przyszłym roku gdy przybędzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kwiaty! z przyjemnością poznam je bliżej ;)
    A Ty wciąż wyglądasz kwitnąco! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydałyby mi się do ozdabiania moich czapek więc zgłaszam się :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)