wtorek, 20 marca 2018

Kartki dla Ewuni i Inki - Marzec


Ostatnie karteczki na zabawy u dziewczyn są już zrobione więc czas je
tu teraz pokazać. Na początek Ewinka Nowa i składaczek dla Niej :)





A teraz Inka



Do zliftowania były trzy kartki do wyboru.
Ja oczywiście zrobiłam je wszystkie, bo którą wybrać, a którą nie?

I tak pierwszy lift kartki Au-une, tą zrobiłam gwiazdkową



Drugi lift kartki M Strach, tu powstały kartki wielkanocne

I trzeci lift kartki Danki, u mnie też wielkanocna


I już czekam na kolejny miesiąc :)

31 komentarzy:

  1. Córeńko! Wszystkie karteczki są Przeurocze , Ale najbardziej podoba mi się ta ostatnia - Spokojnej nocy buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu prześlicznie udały Ci się te lifty! Składaczek dla Ewki super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, świetne lifty! Szczególnie ten ostatni baaardzo mi się podoba :) A na składaczku przysiadła przeurocza zajączkowa panienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu extra sobie poradziłaś ze wszystkimi kartkami. Składaczek dla Ewy taki słodziak a liftowane kartki super. Podoba mi się najbardziej ta pierwsza zimowa
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, radosne karteczki wielkanocne, Lidziu, ale zimowa podoba mi się naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie sobie Lidziu poradziłaś z liftami, ja jeszcze do nich nie zasiadłam chociaz mam to w planie :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, świetne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne interpretacje, karteczki wspaniale się prezentują. Podoba mi się ostatnia wersja liftu - kapitalny efekt.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne karteczki
    wyszły z rączek Lideczki.

    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki stworzyłaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. całe mnóstwo wspaniałych prac :) wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne lifty ! A składaczek ma uroczą zajęczycę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne - naprawę masz talent!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne i zjawiskowe kartki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuś Lidziu,że aż wszystkie trzy ???
    No cóż,czemu ja się dziwnie dziwię :P
    Wszak pędzisz jak torpeda ze swoimi karteczkami,mnie udało się tylko zliftować jedną :(
    Kochana,wszystkie są cudne !!! Przy pierwszej powiększyłam fotkę i dumałam jak tam umieściłaś ten śliczny wyhaftowany domek hmmm ...
    Lift numer dwa - urzekający i to podwójnie :) A warstwowa karteczka przeurocza i taka wesoła :) Masz moje uznanie Lideczko :) Pozdrawiam i ściskam :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,że olałam Twój składaczek :(
      Nie zauważyłam go ... Też jest świetny,a panna zającówna rewelacyjna :)****

      Usuń
  18. Jak zwykle pełne kreatywności prace. :) cuda

    OdpowiedzUsuń
  19. Lifty lepsze od oryginałów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne kartki :D. Aż się buzia śmieje na te cudowne kolory, bo u nas niestety ponuro. Zresztą sama widzisz :))).

    OdpowiedzUsuń
  21. Może podprowadzę Twój pomysł i zliftuję moją kartkę wielkanocnie! Śliczne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne karteczki! Robisz je takim hurtem, że nie wiem którą bardziej podziwiać;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe propozycje, Lidko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace! :) Wielkanocne prace - urocze, ale to zimowy lift mnie urzekł... ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkanocne zaspy? super wyszły! A domeczek maleńki zagubiony w warstwach śniegu ślicznie wygląda na całej połaci! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)