wtorek, 26 maja 2020

Polne kwiatki

Mam ja sobie wisieć na balkonie ramkę.
Ramka wisi już kilka lat więc obrazki w niej całkowicie wyblakły.

Postanowiłam więc dać mu nowe, haftowane.
A jako, że uwielbiam polne kwiatki to tak kolejno powstały
maki, chabry, stokrotki i dmuchawiec :)

I wszystkie te kwiatki "zamknęłam" w tej jednej ramce

O, właśnie zauważyłam że odpadła mi gdzieś jedna półperełka.
Zaraz ją pójdę dokleić. A tymczasem ramkę zgłaszam na wyzwanie u Uli K

Sponsor tego wyzwania tym razem jest anonimowy, a ufundował
cudowna nagrodę w postaci bonu na 100zł do wykorzystania w sklepach

**********************

Dziś piękne święto naszych Mam. Kochajcie Je, pamiętajcie o Nich
i dbajcie o swoje Mamy póki je macie. Dla mnie ten dzień jest dziś
wyjątkowo smutny, to pierwsze święto bez mojej Mamusi...
Ona tez uwielbiała polne kwiatki i zawsze w domu miała co chwilę
jakieś stać w wazonie, ja zresztą też. Były już stokrotki, niezapominajki
i inne, których nawet nazw nie znam, a teraz przyniosłam do domu bzy...

Miłego dnia!

37 komentarzy:

  1. Wspaniale odnowiona ramka! Lidziu, często wposminam Twoją Mamusię, bo mam jeszcze od Niej różne przydasie ! Była wspaniała a Ciebie przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta ramka z kwiatami Lidziu :) piękne bzy :) pewnie pachnie w całym domu :) Myślę, że Krysia cieszy się z niech w niebie bo te kwiaty byłyby dzisiaj dla niej :) przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, cudne te polne kwiaty.
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te hafciki. W komplecie wspaniale pasują do siebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że wyblakłe też mają swój urok bo są takie delikatne i nie rzucają się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie teraz wygląda, jednak zrezygnowałabym z tych perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Lidziu każda Mama jest Wyjątkowa i ta która tuli nas w ramiona, i ta która patrzy na Nas z nieba i uśmiecha się do Nas bo zawsze Nas kocha.
    Twoja Mama też się do Ciebie uśmiecha więc spójrz w Niebo 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądają te hafty obramowane. :) Kochana, Twoja mam jest obok, wychowała wspaniałą córkę i jest z Niej dumna. Wierzę, że Cię obserwuje z ogromną miłością i dumą. Tulę Cię do serca. :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulam Cię Lidziu, bo Twoja Mama jest tuż obok i czuwa w każdej chwili. Teraz razem z nami ogląda Twoje polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Original, beautiful and delicate works.
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam małego świra na tle polnych kwiatów dlatego tym bardziej cenię pracę która zrobiłaś, opłacało sie od nowa zagospodarowac ramkę i dac jej nowe życie z pięknymi pełnymi kwiatami w tle. 👍😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, jak zwykle pięknie. A haftowane stokrotki są zachwycające.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu kochana przede wszystkim mocno Ciebie tulę i jestem z Tobą myślami! Wiem, że ci ciężko zwłaszcza dziś :(. Wspaniale odświeżyłaś ramkę! Twoje hafty są zdecydowanie piękniejsze :). Polne kwiaty mają w sobie niezwykły urok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramka w nowej odsłonie wygląda wspaniale.
    Smutny to dla Ciebie dzień ale masz w sercu wiele pięknych wspomnień mamy. Jestem pewna, że ona czuwa i jest gdzieś w pobliżu.
    Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię polne kwiaty w hafcie. Tu jest o tyle ciekawie, że wyhaftowałaś również stokrotki i dmuchawce, które nie są szczególnie popularne w rękodziele.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne hafciki 😀 Uściski. Mama zapewne spogląda na nie z uśmiechem 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty są cudowne Lidziu, podziwiam ogromnie, zresztą jak zawsze. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu świetne hafciki i pięknie wyglądają w tej ramce. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu szczególnie w tym dniu mocno Cię przytulam i myślami jestem z Tobą. Hafty wykonałaś piękne i super wyglądają w tej ramce :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz wygląda zdecydowanie lepiej! piękne haftowane kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dałaś jej drugie zycie,kwieciste życie

    OdpowiedzUsuń
  22. Polne kwiaty są bardzo urokliwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna rameczka z pięknymi kwiatami, polne kwiaty a już łąki kwietne są najładniejsze latem.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne nowe zycie! Polne bukietu najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądają te hafciki w takiej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne polne kwiaty wyhaftowałaś :-) Ramka zyskała na tej metamorfozie :-)
    Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie to wymyśliłaś i wykonałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna odmiana :)
    Metamorfoza wyszytymi hafcikami jest obłędna !!!
    A kwiatuszki polne WOW !!! Podziwiam :)
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie tak sobie od czasu do czasu zmienić. Śliczne kwiatki, też lubię polne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne hafciki i piękna nowa ramka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne hafciki polnych kwiatów. Bardzo je lubię o tej porze roku. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały pomysł na przywrócenie ramce dawnej świetności :) super kwiatki wybrałaś do ramki :) dziekuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny obrazek wyszedł Lidziu :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)