czwartek, 11 lutego 2021

Chwalę sie po raz pierwszy :)

 A co tam, mam czym to się pochwalę :)

Zacznę od rzeczy najstarszych, czyli od pięknej karty do mojego

Pamiątkowego Albumu Czarnej Damy, którą dostałam od Asi.


****************************

Drugim prezentem są książki, które dostałam od Kasi - koleżanki z pracy.

Tak się fajnie złożyło, że wcześniej dostałam książkę "Ciemniejsza strona Greya",

a teraz od Kasi dostałam pierwszą część :) No i zakładka, którą zrobiłam na zabawę

u Ewuni jest teraz "jak znalazł". Już tylko 3 książki i 3 zakładki brakuje mi do kompletu.


*************************

Kolejny prezent, a w zasadzie nagroda to od dziewczyn z bloga Świry Rękodzieła.

Przez cały rok brałam udział w Salu z Marią Bravko

 

Zostałam jedną z wyróżnionych osób i dostałam taki super prezent


**************************

I kolejna wygrana, to z kolei za wzięcie udziału na blogu Diy

w cyklu "Roczny kocyk pogodowy", gdzie zrobiłam i kocyk i okładkę.


Zostałam jedną z osób wyróżnionych i wygrałam bon na 200zł

do wykorzystania w sklepie Kokonki. Wybrałam sobie za to takie śliczności :)

 
Jak już jestem przy włóczkach, to pokażę Wam (bo nie pamiętam czy już pokazywałam
czy nie), jakie fajne "małe" motki udało mi się kiedyś wypatrzyć w sklepie :)

**************************

I na koniec jeszcze wyróżnienie od Kasi, za wzięcie przez cały rok
udziału w Jej zabawie "Choinka 2020" 

 Wszystkim Wam z całego serca za to wszystko DZIĘKUJĘ!!!

************************
 
A na koniec życzę Wam miłego objadania się, bo przecież dziś
 Tłusty Czwartek
Ja szalałam z faworkami, w sobotę robię kolejna porcję :)

34 komentarze:

  1. Brawo, wygrałeś cudne nagrody , zdjęcie z włoczkowymi zakupami.Tez oglądałam te duże motki i głupia nie kupiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie z włoczkowymi zakupami cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje nagród prezentów . Moja siostra też sobie zdjęcie zrobiła z taką "malutką" włóczką

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu! Fantastyczne nagrody :-) Zdjęcie z włóczkami świetne :-) Motki w wersji XXXXL :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no Lidziu wszystkiego gratuluje, kocyk pogodowy podpatrywałam i kibicowałam cały czas! Wiec ciesze sie z Toba ta wielka wygrana :) „małe” motki swietne🤣 a chrusty u nas tez sa wiec smacznego !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, po pierwsze - jak mi miło, że Cię widzę:))) Z tymi ogromnymi motami, w maseczce, uśmiechniętymi oczami - ślicznie wyglądasz:) Cudne prezenty otrzymałaś. Śliczna karta do dziennika. Wiesz, zastanawiałam się, czy jeszcze ten dziennik prowadzisz. Bo to świetny pomysł - jak dawne pamiętniki ze szkoły, gdzie wpisywali się przyjaciele, koledzy, nauczyciele. Swoje mam do dzisiaj - wszystkie. Już się nie mogę doczekać, co powstanie z tych kolorowych motków:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    PS. Akwarelowy w drodze. Wczoraj poleciał. Mam nadzieje, ze drogi nie zgubi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Izuniu, karty do pamiętnika zbieram cały czas, jeżeli tylko ktoś zechce mi taką zrobić i wysłać to ciesze się jak dziecko :)

      Usuń
  7. Masz się czym chwalić. Bo nagrody to jedno, ale za darmo się ich nie dostaje. Pracowałaś na nie intensywnie cały rok i jak najbardziej Ci się należą. Gratuluję Lidziu. Ta fotka z gigantycznymi motkami jest extra. Tez je widziałam ale nie miałam na nie pomysłu i odpuściłam .Jestem strasznie ciekawa co z nich powstanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, niestety nic nie powstanie bo ja tych motków nie kupiłam a tylko zrobiłam sobie z nimi zdjęcie :)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranych i wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sa te motki. Gratuluję nagrody! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile włóczek!!! Czy te duże to w KiK? Po ile były i ile metrów? Na jakie szydełko? Dawno temu? Ja chcę taką! :) zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było wiele miesięcy temu i nie odpowiem na żadne pytanie bo nie wiem, nie używałam jej. A rzeczywiście było to w Kiku

      Usuń
  11. Same dobre nowiny! Serdecznie Ci gratuluję Lidziu i prezentów i wygranych - zapracowałaś sobie na nie. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, gratuluję i cieszę się razem z Tobą.
    A wiesz, że dzisiaj pączki i faworki nie tuczą?:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tego wszystkiego - dużo pracy włożyłaś to zostałaś doceniona - i miło!
    Fajne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zdjęcie robi wrażenie, motki chyba na skarpety dla dinosaura :) :) :) Lidziu gratuluje wszystkich wygranych i wyróżnień, brawo Ty :) a te karty do pamiętnika to jakiej wielkości zbierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, jak klikniesz w ten link nad obrazkiem "Pamiętnik czarnej damy" to Cię przeniesie do strony, na której wszystko jest opisane :)

      Usuń
  15. Widać że zapowiada się wielkie dziergania :-). Pięknie zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludziu bardzo Ci gratuluję wygranych i tych pięknych prezentów jakie dostałaś!😊
    Zapasy zrobione, teraz czekam na piękne prace :)))
    Olbrzymie motki wełny są The best, chyba ważą z 5 kg?🤣
    Pozdrawiam ciepło i cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lideczko serdecznie gratuluję Ci każdego wyróżnienia! Prezenty dostałaś świetne, a karta do albumu jest przepiękna:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne nagrody i wyróżnienia :) Mega motki robią wrażenie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację otrzymanych prezencików i wygranego bonu, ależ big motki!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale, że tyle dobrego dzieje się u Ciebie Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkich wygranych.
    Widzę że będzie się działo zapasy włóczkowe zacne.
    Pozdrawiam cieplutko Magda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo! Gratuluję wygranych i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję pięknie wszystkich nagród i wyróżnień!!! Taki pomysłowy Pracuś jak Ty, Lidziu musi być co jakiś czas nagradzany. Mając nowe materiały do dziergania, życzę Ci czasu na realizację wszystkich pomysłów. Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna praca. Tak bardzo kocham to, co robisz. x Śledzę teraz Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu wyglądasz przepięknie z tymi wielkimi motkami, i ta radość w oczach - bezcenna! :) Jeszcze nigdy nie widziałam tak wielgaśnych motków :)). Lidziu gratuluje Tobie wygranych i wspaniałych zakupów, jestem pewna, że cuda powstaną :).
    Walentynkowe buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu ogromnie wielkie gratulacje, moc pięknych prezentów i mnóstwo materiału na nowe "wydzierganki". Mnóstwo walentynkowych serduszek.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne wełenki wybrałaś :) ciekawe te "małe" motki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo jestem ciekawa tego Twojego pamiętnika:))pokażesz nam go kiedyś???Gratuluję wygranych i prezentów:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)