wtorek, 7 grudnia 2021

Ach te wymianki :)

 Uwielbiam wymianki :)

Jako, że wczoraj był Mikołaj, to zacznę od tej właśnie wymianki.

Swoją drogą mam nadzieję, że byliście grzeczni i jakieś upominki dostaliście?

My z Kasią, postanowiłyśmy sobie, że jak tylko nadarzy się okazja,

albo najdzie nas ochota, to zrobimy sobie jakąś tematyczną wymiankę.

Pierwszą Halloweenową mogliście zobaczyć już wcześniej.

A dziś nasza wymianka słodyczy z okazji Mikołaja :)

Ja dałam Kasi słodycze zapakowane w świąteczny filcowy koszyczek



Od Kasi zaś oprócz słodyczy, dostałam piękną świeczuszkę


Dzięki Ci Kasiula za tą słodką wymiankę i już się szykuję na kolejną :)

 

**********************

A kolejne wymianki jakimi się pochwalę, to wymianki ATC

Naprodukowałam tych kart a potem powymieniałam się nimi z kilkoma osobami.

Na początek wymianki tak zwane prywatne, umówione między nami .


I tak wymieniłam się z Ksenią - moje karty dla Niej


 A ja dostałam takie śliczności od Kseni


*********************

Wymieniłam się z Bożenką - moje karty dla Niej


A takie śliczne karty dostałam od Bożenki


************

Wymieniłam się z Anetką - moje karty dla Niej


I śliczności jakie dostałam. Anetka dorzuciła mi jeszcze przydasie.

Ja też przydasie dorzucałam, ale ich już na zdjęciach nie uwieczniałam :)


*****************

Wymieniłam się z Darią - moje karty dla Niej


I śliczności wraz z przydasiami jakie otrzymałam od Darii


****************

Wysłałam swoje karty również do Uli i do Ani, ale niestety w tych

dwóch przypadkach poczta zawiodła i ja swoich kart nie otrzymałam :(


*******************************


Ale to jeszcze nie wszystko, bo zapisałam się na dwie wymianki ATC

Jedna z nich była na grupie "Świry rękodzieła". Tutaj mieliśmy się wymienić

trzema kartami - jedna z dyniami, jedna z ziołami a jedna miała być niespodzianką.

A wszystkie te karty miały być zapakowane w mini album lub kopertę.

Moja para okazała się być Anetka, z która umówiłyśmy się na koperty do ATC

Ja wysłałam takie karty


A dostałam taki zestaw


***********************


Druga wymianka była na grupie ATC i inne drobnostki

Tutaj mieliśmy stworzyć karty z liskiem i wymienić się z dwoma osobami.

Mi w udziale przypadła Kasia, od której dostałam takiego liska,

a oprócz niego mnóstwo przydasi


Oraz Przemek, od którego przyszedł taki lisek, wraz z przydasiami

A tak prezentuje się komplet trzech kart, jaką każdy z nas dzięki tej wymiance ma :)


Wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękuję za te wymianki.

Jeżeli ktoś byłby chętny na wymiankę ateciakami to zapraszam :)

15 komentarzy:

  1. Lidziu gratuluje udanych wymianek . Super że jesteś z nich zadowolona to najważniejsze. Ja niestety mam przykry doświadczenia dlatego wymianki wysyłam szerokim łukiem. !!
    Jak widać na zdjęciach u Ciebie było inaczej.
    Z tymi nie dochodzącymi przesyłkami to popytaj Twojego listonosza , bo to dziwne wszystkie kartki wysyłam zawsze listami zwykłymi i wszystkie oprócz Twojej doszły :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiankowe szaleństwo:))) W wymiankach lubię wszystko - sam cykl tworzenia, oczekiwanie i emocje z dreszczykiem przy oglądaniu "zwrotnego' prezentu:))) Wspaniałe karty. Dostrzegłam nawet jedną z Muminkiem:) Buziaczki Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane wymianki, Lidziu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu! Poszalałaś z wymiankami :-) Cudne i bardzo różnorodne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, widzę, że wymianka bardzo udana. Widać, że przez cały rok byłaś bardzo grzeczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Lideczko. Świetne te wymianami i osobiste i te z zabawy. Tylko pozazdrościć. Takie małe formy są cudowne. Jeszcze raz gratuluję. Ania_Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wymianki:) i te słodkie i te ateciakowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wypas wymiankowy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że wymianki przyniosły dużo radości :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale swietne wymianki. Przykro ze jeszcze poczta zawodzi 🙃

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle oszałamia ilość wykonanych prac, a wymianki wyglądają na bardzo udane :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)