poniedziałek, 21 marca 2022

Wiosna na stole

Kocham Wiosnę! Już chyba wszyscy o tym wiedzą :)
Dlatego co roku z wielką niecierpliwością wyczekuję tego dnia.
Dziś wiosna przywitała nas pięknym słońcem i ciepłem.

A ja postanowiłam sobie zrobić wiosenny komplet na stół.
Na co dzień nie używam obrusów a jedynie bieżnik i podkładki.
Zamówiłam więc sobie zieloną włóczkę i zaczęłam dziergać.

 Wzór wymyśliłam sobie sama, najprostszy z możliwych, 5 słupków i oczko
i tak w kółko, z lekkim przesunięciem w kolejnych rzędach.

Niby podkładka już gotowa, ale postanowiłam ją jeszcze bardziej "podrasować" :)

Po tych moich wszystkich zabiegach w efekcie końcowym wygląda tak

A tak już prezentuje się cały komplet


 

20 komentarzy:

  1. Lidziu bardzo ładny komplet :). Pięknie wykończyłaś wszystko. No i zielony kolorek - idealny na wiosenną robótkę :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor dobrałaś Lidziu. Będzie pięknie ozdabiał Twój stół. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham wiosnę i zawsze czekam na nią niecierpliwie. W tym roku bardzo łaskawa. Przyszła dosyć szybko i troszkę as rozpieszcza. Oby tak pozostało!
    Twój wiosenny komplecik rewelacyjny. Pięknie prezentuje się na wiosennym stole!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wiosenny komplecik:) Brzegi wyglądają jak znaczki pocztowe:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wiosenny komplecik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór prosty ale bardzo piekny.Komplet wyszedl sliczny, wiosenny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby prosto a jak efektownie wygląda taki wiosenny komplet :) Fajne takie podkładeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wiosenny komplet :D Jak idealnie ten kolor pasuje do doniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna jest super, można w końcu uruchomić rower. Fajne podkładki i bieżnik sobie wydziergałaś . Ja nawet nie próbuję to co mam to mi do końca życia styknie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, piękny wiosenny komplecik stworzyłaś.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny komplecik stołowy :) I w odpowiednio wiosennych kolorach.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik sobie wydziergałaś. Ja też kocham wiosnę. Zupełnie inaczej się funkcjonuje jak słońce za oknem 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna za oknem i wiosenne kolorki w domu🌷😊
    Śliczny komplecik sobie Lidziu wyszykowałaś, aż chce się zaśpiewać zielono mi ...
    Ja też z tych co kochają wiosnę i słonko 😉
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna, ach to Ty!!!
    Slicznie wyszło Lidziu, ja tez uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną wiosnę wprowadziłaś sobie do mieszkania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny komplet! od razu weselej się zrobiło i bardzo wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplet Lidziu! Aż spojrzałam na swoje plastikowe podkładki pod talerki - służą dobrze, ale nie ma na czym "oka zawiesić" tak jak u Ciebie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, dzięki temu zielonemu odcieniowi od razu zrobiło się wiosenniej na stole.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)